Vrijdagavond kreeg ik plots een foutmelding bij het gebruik van de pickx app. Wat voordien perfect werkte op zowel de AppleTV, de iPhone als in de Chrome browser van mijn Macbook werkte plots nergens meer, zo maar ineens.
Alle middeltjes op forum en FAQ geprobeerd, zelfs iPad helemaal opnieuw geïnstalleerd en werkt nog steeds niet. Bij de browser is het “Oeps er ging iets verkeerd, probeer opnieuw”, op de iPhone (wifi en 4g) EN iPad is het “Stream niet beschikbaar, probeer opnieuw” en op AppleTV blijft hij gewoon eindeloos laden.
Nogmaals voordien werkte alles perfect, het is alsof iemand plots mijn account deactiveerde.
Al sinds zaterdag met de help van zogezegde proximus experts aan het bellen, ze gingen het vandaag oplossen want deze top experts werken niet op zaterdag, vandaag dan maar opnieuw proberen, ze gingen het fixen en mij email omdat ik expliciet vroeg niet te bellen gezien ik in meetings zat heel de dag, gevolg ze proberen tot 2x toe te bellen, helaas geen email. Na de meetings dan nog maar eens zelf zitten proberen, helaas krijg ik niet de juiste competente mensen aan de lijn maar wel een email naar de epic app waar ik niets aan heb gezien ik een Office klant ben. Maar volgens hen is technisch aan de modem alles in orde.
Bottom line het werkt nog steeds niet en de zogezegde experts kunnen het niet oplossen, ik zou uiteindelijk contact moeten opnemen met shadow of zoiets.
Zelf op onderzoek aan het gaan in de browser met de developper tools van Chrome. Blijkt dat als ik live tv probeer er een error is met account en de link met pickx (zie screenshot 1) en een fout over authenticatie (zie screenshot 2).
Hopelijk is er iemand die er wel iets van weet en kan dit eindelijk worden opgelost.
Waarschijnlijk is mijn theorie over deactivate of rechten probleem er niet ver naast.


screenshot 2




Geen nieuws, geen pickx, allemaal maar normaal dat ge 7 dagen de apps waarvoor je tenslotte toch betaald nog steeds niet kunt gebruiken. Blijft stil langs Proximus kant en de apps en browsers werken nog steeds niet. Gezien bellen en forum toch niets uithalen is het misschien een idee om op twitter hun reclame eens te maken dat helpt precies wel. Maar ik kan er een dagboek over beginnen. “Dagboek van een support ticket bij Proximus” of hoe lang kan in het in godsnaam duren om een IT probleempje te fixen. Geen status updates, geen emails, geen telefoons, niks… Beste klant u bent voor ons totaal niet belangrijk en het kan ons echt niet schelen dat uw apps niet werken. 