Skip to main content
Vraag

Waar blijft mijn iphone pro max.

  • October 15, 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Dit kan toch niet meer normaal zijn dat je zo lang op je toestel moet wachten, Ik neem aan dat een firma als Proximus toch een degelijk contract afsluit met Apple in verband met pré order!!

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 17, 2022

@NWendy 

Natuurlijk zijn er afspraken.

Jammer genoeg is de aanvraag zo overweldigend dat men niet kan volgen

excuses

groeten

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 17, 2022

Ik neem aan dat deze bestelling wel in orde komt?

Administratief loopt er ook wel het een en ander mis. 
volgens de app was em verzonden en is ook aangerekend op mijn maandelijkse factuur.

Dan vorige week een mail gekregen met de vraag of ik tevreden ben van mijn nieuwe iPhone!!!


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 18, 2022

@NWendy Dat is inderdaad allemaal verwarrend.Excuses daarvoor.Momenteel staat uw order nog steeds in behandeling wachtende op voorraad.Er staat ook niets klaar om u te factureren.Groetjes,Joel