ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
- Community
- Archieven
- Archives 2020-2023
- Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster
Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster
- 26 augustus 2020
- 321 reacties
- 12534 Bekeken
Toon eerste bericht
321 reacties
- Apprentice
- 6 reacties
- 6 november 2020
Zelfs niet in spam ontvangen. En telefonisch kreeg ik een mailadres van een bedrijf dat mij een retoursticker zou toesturen. Antwoord van dat bedrijf: wij werken al meer dan een jaar niet meer samen met Proximus....???
- 34461 reacties
- 6 november 2020
Als iemand langskomt van proximus zelf kunnen ze dit wel verder regelen voor u, maar daarom zal het niet vanavond nog zijn maar dan pas maandag aangezien het morgen weekend is.
- Apprentice
- 6 reacties
- 6 november 2020
Da zou pas leuk zijn. Maar dan moet ik nog thuis zijn natuurlijk....⁹
- Expert
- 4473 reacties
- 6 november 2020
Tja … het zal wel voor ten vroegste maandag voor een reactie van proximus op dit forum wachten worden ...
- 34461 reacties
- 6 november 2020
Da zou pas leuk zijn. Maar dan moet ik nog thuis zijn natuurlijk....⁹
ik bedoelde wel als hier iemand van proximus zelf langskomt maandag op het forum om je verder te helpen
- 34461 reacties
- 7 november 2020
wachten tot de proximus medewerkers maandag hier langskomen en het nodige zullen doen om ze opnieuw op te sturen.
Kijk voor alle zekerheid ook eens in de spamfolder of ze daar niet terecht gekomen zijn
NB: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij maandag hiermee direct aan de slag kunnen.
- Moderator
- 2608 reacties
- 9 november 2020
Dag
- Moderator
- 2608 reacties
- 9 november 2020
Dag
- Moderator
- 2608 reacties
- 9 november 2020
Wij hebben al 2 keer een mail verzonden aan yjsuk83@gmail.com, best ook eens je spam-folder nakijken. Grt, Heidi
- Apprentice
- 4 reacties
- 9 november 2020
Sorry, ik heb niet ontvangen door e-mail.
Kut u andre email sturen?
yjsuk83@naver.com


- Apprentice
- 6 reacties
- 9 november 2020
Bedankt Heidi, ik ben in blijde verwachting van die retoursticker en de terugbetaling van het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
- Moderator
- 2608 reacties
- 9 november 2020
Okay, wij zullen het label naar yjsuk83@naver.com sturen. Groetjes, Heidi
- Apprentice
- 4 reacties
- 9 november 2020
sorry, ik heb niets ontvangen.
Kun u mij afspraak winkel maken?
Proximus Shop Antwerpen De Keyserlei.
Ik wil op vrijdag voor middag maken.
- Moderator
- 2608 reacties
- 9 november 2020
Dag
- Apprentice
- 6 reacties
- 9 november 2020
Bedankt Heidi, nodige documenten ontvangen per mail en pakket is al onderweg met Bpost.
Ook opgebeld geweest door één van je collega's dat er een creditnota werd opgemaakt voor het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
Top service!!
Uiteindelijk komt alles dan toch nog in orde.
Een tevreden klant,
Patrick
- Apprentice
- 1 reactie
- 9 november 2020
op 28/10 heeft Proximus onze overstap naar Scarlet bevestigd; in de bevestiging stond dat er ook info bijzat ivm. het terugsturen van de decoder + modem, maar helaas er zat niets bij. Ook helemaal geen retoursticker ontvangen en kan deze ook niet vinden in “my proximus”
betekent dit dat wij niets moeten terugsturen ???
- 34461 reacties
- 9 november 2020
FYI: proximus forum medewerkers zullen u hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen is deze avond niet dan zal het voor morgen zijn.
- Moderator
- 2608 reacties
- 9 november 2020
Super! Fijn om te lezen dat alles in orde werd gebracht! :)
- Apprentice
- 6 reacties
- 9 november 2020
Als het oké is mag/moet het ook gezegd worden hé!
Dikke merci!!
- Legend
- 3219 reacties
- 10 november 2020
- Apprentice
- 1 reactie
- 13 november 2020
Ik wil graag mijn wifibooster terugsturen wegens niet meer in gebruik( *)Volgens een boodschap aan de deur in de fysieke winkel van Aarschot kan ik deze niet binnenbrengen in de winkel maar moet dit via Bpost.
Graag bijkomende info over hoe dit aanpakken:
- op welk adres terugsturen ?
- Wat met verder toevoegen van info zoals klantnr etc?
- wie betaalt de kosten van verzending ?
- Ik lees op het forum iets over een etiket dat door jullie wordt opgestuurd zodat de klant kan verzenden. Kan dit voor mij ook ?
(*) na verschillende technische interventies heeft technieker uiteindelijk terug de wifibridge geinstalleeerd en was booster niet meer nodig. Technieker kon booster niet meenemen omdat deze op dat moment nog niet geregistreerd stond in systeem.
- 34461 reacties
- 13 november 2020
proximus moet eerst labels opsturen
ter info: dit vind ik op hun site: (maar wacht beter de reactie van iemand van proximus zelf af)
- Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.
Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op uw profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees. - Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos.
- Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurtNieuw venster en geef het pakket gratis af.
- Legend
- 3219 reacties
- 13 november 2020
ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Zelfs niet in spam ontvangen. En telefonisch kreeg ik een mailadres van een bedrijf dat mij een retoursticker zou toesturen. Antwoord van dat bedrijf: wij werken al meer dan een jaar niet meer samen met Proximus....???
Als iemand langskomt van proximus zelf kunnen ze dit wel verder regelen voor u, maar daarom zal het niet vanavond nog zijn maar dan pas maandag aangezien het morgen weekend is.
Da zou pas leuk zijn. Maar dan moet ik nog thuis zijn natuurlijk....⁹
Tja … het zal wel voor ten vroegste maandag voor een reactie van proximus op dit forum wachten worden ...
Da zou pas leuk zijn. Maar dan moet ik nog thuis zijn natuurlijk....⁹
ik bedoelde wel als hier iemand van proximus zelf langskomt maandag op het forum om je verder te helpen
Ik heb niet label ontvangen.
Wat moet ik doen?
wachten tot de proximus medewerkers maandag hier langskomen en het nodige zullen doen om ze opnieuw op te sturen.
Kijk voor alle zekerheid ook eens in de spamfolder of ze daar niet terecht gekomen zijn
NB: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij maandag hiermee direct aan de slag kunnen.
Dag
Ik heb gedaan.
Wat moet ik doen?
Dag
Wij hebben al 2 keer een mail verzonden aan yjsuk83@gmail.com, best ook eens je spam-folder nakijken. Grt, Heidi
Sorry, ik heb niet ontvangen door e-mail.
Kut u andre email sturen?
yjsuk83@naver.com


Bedankt Heidi, ik ben in blijde verwachting van die retoursticker en de terugbetaling van het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
Okay, wij zullen het label naar yjsuk83@naver.com sturen. Groetjes, Heidi
sorry, ik heb niets ontvangen.
Kun u mij afspraak winkel maken?
Proximus Shop Antwerpen De Keyserlei.
Ik wil op vrijdag voor middag maken.
Dag
Bedankt Heidi, nodige documenten ontvangen per mail en pakket is al onderweg met Bpost.
Ook opgebeld geweest door één van je collega's dat er een creditnota werd opgemaakt voor het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
Top service!!
Uiteindelijk komt alles dan toch nog in orde.
Een tevreden klant,
Patrick
op 28/10 heeft Proximus onze overstap naar Scarlet bevestigd; in de bevestiging stond dat er ook info bijzat ivm. het terugsturen van de decoder + modem, maar helaas er zat niets bij. Ook helemaal geen retoursticker ontvangen en kan deze ook niet vinden in “my proximus”
betekent dit dat wij niets moeten terugsturen ???
FYI: proximus forum medewerkers zullen u hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen is deze avond niet dan zal het voor morgen zijn.
Super! Fijn om te lezen dat alles in orde werd gebracht! :)
Als het oké is mag/moet het ook gezegd worden hé!
Dikke merci!!
Ik wil graag mijn wifibooster terugsturen wegens niet meer in gebruik( *)Volgens een boodschap aan de deur in de fysieke winkel van Aarschot kan ik deze niet binnenbrengen in de winkel maar moet dit via Bpost.
Graag bijkomende info over hoe dit aanpakken:
- op welk adres terugsturen ?
- Wat met verder toevoegen van info zoals klantnr etc?
- wie betaalt de kosten van verzending ?
- Ik lees op het forum iets over een etiket dat door jullie wordt opgestuurd zodat de klant kan verzenden. Kan dit voor mij ook ?
(*) na verschillende technische interventies heeft technieker uiteindelijk terug de wifibridge geinstalleeerd en was booster niet meer nodig. Technieker kon booster niet meenemen omdat deze op dat moment nog niet geregistreerd stond in systeem.
proximus moet eerst labels opsturen
ter info: dit vind ik op hun site: (maar wacht beter de reactie van iemand van proximus zelf af)
- Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.
Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op uw profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees. - Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos.
- Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurtNieuw venster en geef het pakket gratis af.
Related Topics
ORA 3136 Errors in Oracle Alert log and chronic performanceicon
Framework & Experience (Infrastructure, Cloud, Integration, Dev Tools)DBMS_SQL access deniedicon
Framework & Experience (Infrastructure, Cloud, Integration, Dev Tools)WARNING: too many parse errors? What is the reason for the error?icon
Framework & Experience (Infrastructure, Cloud, Integration, Dev Tools)ORA Error while entering a Customer Order - before and after rebooticon
Framework & Experience (Infrastructure, Cloud, Integration, Dev Tools)Time reporting and deadlocksicon
Framework & Experience (Infrastructure, Cloud, Integration, Dev Tools)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK