Skip to main content
Vraag

studio 100 geeft melding geen geldig abonement

  • October 8, 2022
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

sedert enkele dagen werkt app van studio 100 niet meer . krijg melding geen geldig abonnement . al 3 uur aan de tel gehangen met proximus maar geen oplossing . ze sturen me dan door door de site van studio 100 maar ook daar blijft het stil .alles al geprobeert niets lukt .  

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • October 8, 2022

Ter info: maandag komen de Proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 10, 2022

@voordekids 

beste,

kan je je gegevens invullen in je forum profiel?

heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 10, 2022

Beste . 

Ja alles verwijderd gereset van proximus opnieuw geïnstalleerd .geen oplossing . 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 10, 2022

@voordekids 

graag al je gegevens in je profiel invullen?

groetjes

Tina


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 11, 2022

@voordekids Ik geef het door aan de technische dienst voor verder nazicht.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 11, 2022

Al vele mensen bij proximus hebben probleem bekeken . nog altijd niet opgelost !!!!! Blijkbaar weet niemand juist wat de oorzaak is .