Skip to main content
Vraag

storing gent centrum

  • April 25, 2021
  • 2 reacties
  • 608 Bekeken

Sins gisteren namiddag valt alles constant uit! Ik heb alle stappen reeds doorlopen alles uit het stopcontact enz... maar niks dus na 10 min tv of internet niks meer , geen tv , internet of telefoon! Mijn zus die rechtover mij woont, heeft geen problemen maar wij liggen op een andere lijn! Heeft nog iemand problemen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • April 25, 2021

Als je belt naar 0800 22 800 en je krijgt te horen na het invoeren dat er een probleem is in je regieo dan weet je hierdoor dat het probleem gekend is en dat ze er mee bezig zijn.

PS: pas morgen komt hier iemand van het Prox forumteam terug langs.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 26, 2021

Sins gisteren namiddag valt alles constant uit! Ik heb alle stappen reeds doorlopen alles uit het stopcontact enz... maar niks dus na 10 min tv of internet niks meer , geen tv , internet of telefoon! Mijn zus die rechtover mij woont, heeft geen problemen maar wij liggen op een andere lijn! Heeft nog iemand problemen?

hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan kunnen we je verbinding nakijken