is dit altijd zo geweest of is het onlangs,
in ieder geval proximus medewerkers komen maandag terug langs op het forum en kunnen dit aan de bevoegde specialisten doorgeven om na te trekken wat de reden is van deze zwakke ontvangst in je omgeving
Er zijn ook kaarten waar je de ontvangst kunt natrekken op je adres maar dan is het nog niet opgelost en weet je ook niet of er dan vooruitzichten zijn om dit op te lossen
Op die dekkingskaarten kun je op je adres ook eens kijken of er goede ontvangst aangegeven wordt
Eventueel kan een MCE of VoWiFi een mogelijke oplossing bieden
VoWifi is ook een oplossing maar voor samsung smartphones is het nog niet in orde
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_vowifi/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/b-cr-vowifi.html
Vragen over VoLTE en VoWiFi | Proximus
ook Mobile coverage extender is een oplossing indien Proximus niks kan beloven om daar voor een goede ontvangst te kunnen zorgen.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/toestellen/mobile-coverage-extender.html
Mobile Coverage Extender, voor een beter gsm-bereik in huis | Proximus
USC 3331 Quick Start Card (proximus.be)
Mobile Coverage Extender installatiegids (proximus.be)
Mobile Coverage Extender Pro installatiegids (proximus.be)
Best eerst een verdere reactie van een Proximus forummedewerker afwachten