Skip to main content
Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • January 6, 2023
  • 4 reacties
  • 1057 Bekeken

Wanneer ik mijn nieuwe simkaart wil gebruiken in mijn nieuwe iPhone 14 krijg ik de melding ‘simkaart niet geprovisioneerd’.

Ik heb reeds andere topics gezien met dezelfde context/symptomen maar nergens een oplossing of workaround.

 

Hopelijk kunnen jullie me verderhelpen.

Beste antwoord door GeertC

@Bneyt1 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • January 6, 2023

Is het een P&G kaart mss heb je die niet geactiveerd .


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • January 6, 2023

Ik vermoed dat u best in uw forum login profiel én het betrokken GSMnr éen het betrokken SIMkaartnr vermeld (in het vrije veld ‘ticket” aldaar enkel zichtbaar voor Proximus) voor nader onderzoek en oplossing door een moderator (Proximus medewerker)

 

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2023

@Bneyt1 

Is het inmiddels in orde?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2023

Probleem is intussen opgelost. Bedankt iedereen voor de input!

Ticket kan afgesloten worden.