Skip to main content
Vraag

simkaart

  • May 2, 2021
  • 10 reacties
  • 107 Bekeken

Beste,

 

Is het mogelijk om mijn simkaart terug te activeren. 

Ben vergeten om te herladen. 

Mvg

Gommers 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • May 2, 2021

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  plaatsen, in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.
 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 3, 2021

@GommersS Kan je in de profielgegevens het betrokken gsm-nummer invullen?

Groetjes,
Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.


  • Auteur
  • Rising star
  • May 3, 2021

Beste,

Profiel is bijgewerkt.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 3, 2021

@GommersS  Dank je wel. Ik heb navraag gedaan bij de bevoegde dienst. Zodra ik antwoord krijg, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • May 3, 2021

Oke 


  • Auteur
  • Rising star
  • May 4, 2021

Beste,  Weet je al iets meer over heractiveren van mijn simkaart 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 4, 2021

@GommersS 

Antonella informeert nog eens en komt je zeker informeren zo gauw het OK is.

groetjes

Tina


  • Auteur
  • Rising star
  • May 6, 2021

Beste,

Ik wacht nu al 4 dagen op antwoord. 

Hoe lang kan het duren om het aan een bevoegd persoon te vragen.


  • Auteur
  • Rising star
  • May 6, 2021

Beste,

Je moet niet verder zoeken naar een bevoegd persoon om mijn simkaart  te  heractiveren. 

Heb al een nieuwe simkaart met nummerbehoud . 

Kan niet langer wachten want is van een noodalarm. 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 7, 2021

@GommersS De simkaart werd gisteren opnieuw geactiveerd en het nummer staat sinds vandaag terug actief als prepaid. Je dient wel eerst het nummer nog te identificeren.

www.proximus.be/identificeer

Groetjes,
Antonella