Vanochtend (25/05/2023) onmogelijk om Proximus email te gebruiken via webmail. De email service van Proximus is vaak ondermaats. Kunnen jullie eindelijk een structurele oplossing bieden zodat emailing op een vlotte manier kan verlopen? Dit treft meerdere Proximus klanten zodat ik verwacht dat het probleem prioritair wordt opgepikt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Inderdaad, hoog tijd dat er daar eens een permanente en blijvende oplossing wordt voor gevonden! De problemen blijven immers aanhouden. Ook mails verzenden blijft haperen...
Ik hoop eveneens dat de Webmail problemen eindelijk structureel en permanent worden opgelost. Dit kost de klant uren tijdverlies, stress en ergernis. Momenteel is inloggen opnieuw mogelijk, maar met een totaal andere Engelstalige layout.
Update per 12h45 - het probleem is na ruim 4 uur nog steeds niet opgelost Welke service levels hanteert Proximus en welke vergoeding/compensatie is van toepassing voor klanten?
Bedankt , het werkt na het wissen van alle cookies voor webmail.ux.proximus.be
Ik kan bevestigen dat het wissen van cookies (wel ALLE Proximus cookies) in Firefox ook helpt. In Firefox kan ik webmail niet kiezen, wel Proximus
Instellingen (3 streepjes rechts boven) - instellingen - Privacy en beveiliging - Cookies en websitegegevens - gegevens beheren - zoeken op Proximus en Proximus.be kiezen (veel keuze is er niet 😏), dan geselecteerde verwijderen en nog eens bevestigen.
Daarna wel opnieuw inloggen.
Alles staat dan wel in het Engels. In instellingen (van webmail) kan je terug Nederlands instellen.
@Martin Bedankt voor je hulp Er is duidelijk nog werk aan de winkel bij Proximus, niks communicatie vooraf en heel slordige UI update. Niet normaal dat mensen meer dan 5 uur moeten wachten om webmail te kunnen gebruiken. Welke compensatie geven jullie aan klanten?
@JH-BE heel graag gedaan en blij te horen dat ik je toch ietsjes heb kunnen verder helpen, maar in verband met compensatie dat zal je van een PX forummedewerker (moderator) moeten te horen krijgen als er iemand van hen hier de draad opneemt.
Er zijn inderdaad een deel van onze klanten die problemen ondervinden met webmail na de update van gisterenavond. Het wissen van alle cookies verhelpt het probleem. We zijn ondertussen op zoek naar een definitieve oplossing. Via een mailprogramma werkt het ook. Onze excuses voor de hinder.
@HadewychT Bedankt voor je reactie maar er moet echt structureel aan het probleem gewerkt worden want webmail is regelmatig niet performant (en dan spreken we jammer genoeg niet enkel over het dieptepunt vandaag). Beschikbaarheid, performantie en in-flow emails (zeker nu veel applicaties 2-factor-authenticatie via email toepassen) moet serieus verbeteren. Neem deze vraag aub prioritair op.
Suggestie aan het Proximus team/ ontwikkelaars : misschien best eerst intern volledig testen alvorens het toe te passen op het brede publiek met als gevolg , frustraties , ergernis en klachten .
Vanochtend (25/05/2023) onmogelijk om Proximus email te gebruiken via webmail. De email service van Proximus is vaak ondermaats. Kunnen jullie eindelijk een structurele oplossing bieden zodat emailing op een vlotte manier kan verlopen? Dit treft meerdere Proximus klanten zodat ik verwacht dat het probleem prioritair wordt opgepikt.
Bladzijde 1 / 1
Inderdaad, hoog tijd dat er daar eens een permanente en blijvende oplossing wordt voor gevonden! De problemen blijven immers aanhouden. Ook mails verzenden blijft haperen...
Ik hoop eveneens dat de Webmail problemen eindelijk structureel en permanent worden opgelost. Dit kost de klant uren tijdverlies, stress en ergernis. Momenteel is inloggen opnieuw mogelijk, maar met een totaal andere Engelstalige layout.
Update per 12h45 - het probleem is na ruim 4 uur nog steeds niet opgelost Welke service levels hanteert Proximus en welke vergoeding/compensatie is van toepassing voor klanten?
Bedankt , het werkt na het wissen van alle cookies voor webmail.ux.proximus.be
Ik kan bevestigen dat het wissen van cookies (wel ALLE Proximus cookies) in Firefox ook helpt. In Firefox kan ik webmail niet kiezen, wel Proximus
Instellingen (3 streepjes rechts boven) - instellingen - Privacy en beveiliging - Cookies en websitegegevens - gegevens beheren - zoeken op Proximus en Proximus.be kiezen (veel keuze is er niet ), dan geselecteerde verwijderen en nog eens bevestigen.
Daarna wel opnieuw inloggen.
Alles staat dan wel in het Engels. In instellingen (van webmail) kan je terug Nederlands instellen.
@Martin Bedankt voor je hulp Er is duidelijk nog werk aan de winkel bij Proximus, niks communicatie vooraf en heel slordige UI update. Niet normaal dat mensen meer dan 5 uur moeten wachten om webmail te kunnen gebruiken. Welke compensatie geven jullie aan klanten?
@JH-BE heel graag gedaan en blij te horen dat ik je toch ietsjes heb kunnen verder helpen, maar in verband met compensatie dat zal je van een PX forummedewerker (moderator) moeten te horen krijgen als er iemand van hen hier de draad opneemt.
Er zijn inderdaad een deel van onze klanten die problemen ondervinden met webmail na de update van gisterenavond. Het wissen van alle cookies verhelpt het probleem. We zijn ondertussen op zoek naar een definitieve oplossing. Via een mailprogramma werkt het ook. Onze excuses voor de hinder.
@HadewychT Bedankt voor je reactie maar er moet echt structureel aan het probleem gewerkt worden want webmail is regelmatig niet performant (en dan spreken we jammer genoeg niet enkel over het dieptepunt vandaag). Beschikbaarheid, performantie en in-flow emails (zeker nu veel applicaties 2-factor-authenticatie via email toepassen) moet serieus verbeteren. Neem deze vraag aub prioritair op.
@JH-BE Ik heb hier zelf weinig invloed op, maar geef je feedback zeker door. We doen er alles aan om het zo goed mogelijk te laten werken.
Suggestie aan het Proximus team/ ontwikkelaars : misschien best eerst intern volledig testen alvorens het toe te passen op het brede publiek met als gevolg , frustraties , ergernis en klachten .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.