Skip to main content
Vraag

Problemen met cloud en mail

  • May 29, 2020
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

  1. Bij het inloggen op ‘Cloud’ (10GB inbegrepen in abonnement) krijg ik telkens een foutmelding ‘2055’, ik  heb hierover reeds telefonisch contact opgenomen waarna ik op mijn beurt gecontacteerd werd door spearIT, die mij enkel koen meedelen dat zij er niet konden aan doen, omdat zij niet genoeg rechten hadden op het systeem zelf (sic) ik kreeg het nummer van een intern(?) ticket 
  2. Mijn emailadres ptxxxxx@proximus.be evenals de twee aliassen die hierop gecreëerd werden zijn niet bereikbaar; de afzender naar die mailadressen krijgt bijna onmiddellijk een non-delivery. Ik stel ook vast dat ik via myproximus webmail niet kan inloggen ttz. Ik log in en er gebeurt gewoon niets, ik blijf op het inlogscherm zonder foutmelding

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 29, 2020
  1. Bij het inloggen op ‘Cloud’ (10GB inbegrepen in abonnement) krijg ik telkens een foutmelding ‘2055’, ik  heb hierover reeds telefonisch contact opgenomen waarna ik op mijn beurt gecontacteerd werd door spearIT, die mij enkel koen meedelen dat zij er niet konden aan doen, omdat zij niet genoeg rechten hadden op het systeem zelf (sic) ik kreeg het nummer van een intern(?) ticket 
  2. Mijn emailadres ptxxxxx@proximus.be evenals de twee aliassen die hierop gecreëerd werden zijn niet bereikbaar; de afzender naar die mailadressen krijgt bijna onmiddellijk een non-delivery. Ik stel ook vast dat ik via myproximus webmail niet kan inloggen ttz. Ik log in en er gebeurt gewoon niets, ik blijf op het inlogscherm zonder foutmelding

 


hi @wim.dm  kan je je klantennr toevoegen aan je profile waar je cloud en mail op actief is ?
dan kijk ik na wat er misloopt


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 29, 2020

klantnr 61******** (werd al eens en weer gestuurd naar SpearIT en terug, waarbij ticket ID 80***** zou aangemaakt zijn, misschien heb je daar wat aan) alvast bedankt !

 


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 29, 2020

@wim.dm Ik heb uit je post je klantennummer + ticketnr gewist en toegevoegd aan je Profiel.

Je cloud account heb ik nu correct geconfigureerd.

Je mailbox ptxxxxx@proximus.be met de beide aliassen stond gesloten. Ik heb de mailbox terug geopend.

Kan je nog eens je cloud en webmail toegang testen.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 30, 2020

Alles in in orde nu. Dank voor de hulp; veel efficiënter dan van het kastje naar de muur gestuurd te worden via 0800 22 500 !


  • Rising star
  • October 30, 2020

@wim.dm Ik heb uit je post je klantennummer + ticketnr gewist en toegevoegd aan je Profiel.

Je cloud account heb ik nu correct geconfigureerd.

Je mailbox ptxxxxx@proximus.be met de beide aliassen stond gesloten. Ik heb de mailbox terug geopend.

Kan je nog eens je cloud en webmail toegang testen.

 

Beste ThierryW

Is hier voor andere klanten ook reeds een oplossing beschikbaar?

 

 

Vriendelijke groeten

 

Y.