Skip to main content
Beantwoord

probleem webmail

  • December 28, 2022
  • 20 reacties
  • 173 Bekeken

Sinds paar dagen komen er geen mails meer binnen in mijn webmailadres en dus bijgevolg niet in mijn mailbox van windows. Kan nog wel mails verzenden vanuit mailbox maar niets ontvangen.

Vandaag al 3 x telefonisch contact opgenomen met 0800 22 800 zonder resultaat tot op heden ondanks beloften dat het binnen 1 uurtje zou opgelost zijn nadat mijn emailadres zou “geactiveerd” zijn ???

Wil wel graag dat probleem snel opgelost geraakt.

 

Beste antwoord door yvy

Probleem opgelost. Teveel aan ingevoerde regels in webmail.

Eigen schuld dikke bult.

Dank voor info.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

20 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 28, 2022

@yvy 

Kreeg je de melding dat je mail gemigreerd werd?

 

Geert


  • Auteur
  • Motivator
  • December 28, 2022

neen


  • Auteur
  • Motivator
  • December 28, 2022

noch meldingen noch oplossingen ontvangen 


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

En wat nu ? Geen telefonische reacties van Proximus gehad ondanks belofte. Met “technische problemen” kan je blijkbaar enkel telefonisch terecht, gisteren heel de namiddag aan de lijn gehangen zonder verder resultaat, nog steeds geen inkomende mails.  Schande om betalende klanten zo te behandelen. 


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

Opnieuw telefonisch contact genomen, eindelijk 1 initiatief nemende medewerker aan de lijn. Nieuw paswoord voor webmail ingevoerd en nu 1 uur afwachten. Indien geen resultaat zal het probleem verder aangekaart worden bij de bevoegde diensten. 


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

1 uur verder zonder resultaat ! Telefonisch contact met medewerker gehad, gaat verder zoeken naar oplossing ….. testmail werd door hem doorgestuurd naar mijn webmail en wordt bij hen geregistreerd als verzonden en aangekomen … is echter niet te vinden in mijn webmail.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 29, 2022

@yvy 

Kan je jou klantnummer en een contact nummer (GSMnr.) toevoegen aan je profiel a.u.b. ?

 

Geert


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

ok profiel aangepast - nog eens testmail verzonden via mailapp op smartphone en dit werkt wel.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 29, 2022

@yvy

 

...dus nu lukt het wel?

 

Geert


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

Neen krijg  geen inkomende mails binnen maar kan wel mail versturen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 29, 2022

@yvy 

 

Maar je krijgt wel mails binnen via de mail app, of toch niet?

 

Geert


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

Neen niet in de webmail en dus ook niet in mailapp noch op pc noch op smartphone 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 29, 2022

@yvy 

ik heb je nu een testmail verstuurd (met een ma..@skynet mail).

Krijg je deze binnen?

 

Geert


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

Nog altijd lege mailinglijst.


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

niets ontvangen in webmail of  mailapps


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 29, 2022

@yvy 

 

We hebben hier It ticket IM12099600  voor opgemaakt zodat dit verder onderzocht kan worden.

 

Geert


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

Waar zijn al die inkomende mails naartoe ? Kunnen die bij iemand anders terecht komen ?


  • Auteur
  • Motivator
  • December 29, 2022

OK alvast bedankt voor deze reactie op het probleem


  • Auteur
  • Motivator
  • January 2, 2023

Na telefonisch contact vandaag regels verwijderd uit webmail en testmail verstuurd, is nu binnengekomen. Komen de ontbrekende inkomende mails ook nog toe ?


  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • January 2, 2023

Probleem opgelost. Teveel aan ingevoerde regels in webmail.

Eigen schuld dikke bult.

Dank voor info.