Er zijn inderdaad problemen met het Proximus Mailsysteem en het zal afwachten worden tot er een oplossing komt.
@Wim Hoorelbeke
Zoals @Martin inderdaad laat weten, er zijn momenteel algemene problemen met de webmail
Er wordt door de experten gewerkt aan een oplossing, het is nog even afwachten.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Geert
Bijna 1 week verder. Nog geen oplossing?
Hoe moet ik nu mijn mails ontvangen en beantwoorden als het systeem niet werkt?
@Wim Hoorelbeke
We hebben dit doorgestuurd naar IT, dit wordt zo snel mogelijk behandeld
Beste,
ondertussen krijg ik in mijn outlook bij mijn hoofdaccount geen enkele nieuwe mail meer binnen. Er staan nog enkel oude in en bijna allemaal ongelezen. Het verslechterd dus nog.
Mvg
Armand
Beste proximus, dit probleem escaleert zeer snel en ik heb het gevoel dat uw migratie niet goed is gestes en dat uw experten er zeer weinig van bakken. Ook hier zijn er verschillende mensen die problemen hebben met email, en telkens voor een langere periode 4-7 dagen gemakkelijk, zoals door Wim is aangekaart.
Izelf heb dit probleem even geleden ook gehad en toen zei men mij dat het mijn pc was - tot ik kon aantonen dat het welvoegelijk bij Uw diensten was. Ik heb toen een aparte email (niet proximus) account moeten aanmaken om dringende facturen en informatie te kunnen ontvangen.
Op zijn minst zou u op uw hoofd-website een melding kunnen maken van deze problemen, die ondertussen reeds een paar weken aanslepen, zodat het voor veel mensen aanvaardbaarder is.
Het getuigt niet van enige professionaliteit tov uw klanten!