Skip to main content
Beantwoord

pickx app werkt niet, niet op pc niet op ipad

  • May 5, 2021
  • 11 reacties
  • 378 Bekeken

na 1,5 week nieuwe klant te zijn werkt de pickx app nog steeds niet.

Beste antwoord door DaisyS

@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • May 5, 2021

FYI:proximus forummedewerkers kunnen je instelling/koppeling met Myproximus eens bekijken als ze hier terug de draad opnemen


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 6, 2021

@Rinovs Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 6, 2021

gegevens toegevoegd


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 7, 2021

gegevens toegevoegd

hi, dit zou nu voor je moeten werken


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2021

zal het straks even bekijken, bedankt alvast


Valentino46

Het is nu dag 4 dat de app niet werkt krijg melding dat er een onverwachte fout is opgetreden en dat het wordt onderzocht


Valentino46

Blijkbaar reageren ze op de forum ook niet. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 30, 2021

@Valentino46 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het na.


Martin
  • July 30, 2021

PS; nu zal je verder moeten afwachten op reactie/hulp van een proximus forummedewerker tot maandag aangezien zij in het weekend hier niet langskomen.


Valentino46

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 5, 2021

Ik heb mijn gegevens toegevoegd 

App werkt nog steeds niet

hi, kan je dit nu nog even proberen?  dit zou voor je moeten werken