Skip to main content
Beantwoord

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren

  • April 7, 2021
  • 6 reacties
  • 1012 Bekeken

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren lukt niet. 2x geprobeerd blijft op aan staan. Ik zou het graag deactiveren. Bedankt

Beste antwoord door HeidiE

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • April 7, 2021

het kan twee uur duren voor je  voice mail desactief  staat.


MADI
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • April 7, 2021

Martin
  • April 7, 2021

@Elvira Aangezien dit nog voorvalt dat dit niet lukt (zelf al wacht je lang genoeg) kan het zijn dat het moet even nagetrokken/ingesteld  worden door een prox forummedewerker als die hier de draad opneemt.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 8, 2021

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 8, 2021

Dag HeidiE 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Alvast bedankt om dit in orde te brengen.

 

Met vriendelijke groet

Elvira


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 8, 2021

Gegevens gevonden @Elvira , we doen het nodige! :wink: