Skip to main content
Vraag

Opnames of VOD


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

92 reacties

pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 11 december 2019
SamuelD schreef:

Ja inderdaad zoals in de link staat uitgelegd.

Is zonet gebeurd maar helpt niks.

 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 11 december 2019

@pinophai Lukt dit wel om deze af te spelen op de V6 decoder? 


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 11 december 2019

Ik heb het over de testdecoder.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 11 december 2019

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 11 december 2019

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 12 december 2019
pinophai schreef:

Ik heb geen v6 maar zal morgen mijn oude v3 aansluiten. Ben nu aan het werken.

Juist aangesloten en geprobeerd. Speelt perfect GOT.


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 16 december 2019
SamuelD schreef:

Vandaar mijn vraag of je even de V6 decoder terug kunt aansluiten om te zien of je de opnames daar wel kan afspelen. 


Bent u nog op zoek naar een oplossing aub?


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 16 december 2019

@pinophai Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst.Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 166 reacties
  • 17 december 2019

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..


  • 0 reacties
  • 17 december 2019
Instagreg schreef:

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 166 reacties
  • 17 december 2019
WenzelR schreef:
Instagreg schreef:

Gisteren was mijn vrouw naar “Feux de ‘lamour” aan het kijken op opname.

2 afleveringen zonder problemen bekeken, 3de aflevering wou niet starten en kreeg foutmelding PO11..

Is dit de aflevering van 4 dec dan? Die lijkt hier alleszins juist te staan. Krijg je dit op andere decoders ook?

De aflevering van 02/12 werkt niet, die van 04/12 ook niet…

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3458 reacties
  • 18 december 2019

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 166 reacties
  • 18 december 2019
HadewychT schreef:

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 19 december 2019
Instagreg schreef:
HadewychT schreef:

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 166 reacties
  • 19 december 2019
jonathandr schreef:
Instagreg schreef:
HadewychT schreef:

Ik heb beide opnames even verwijderd en terug gezet (wel SD ipv HD). Kan je eens testen of je ze nu kan bekijken?

Ik zie de aflevering van 02/12 en 04/12 niet meer staan... 

dus ik vrees dat ze niet terug zijn gezet... 


ik wil dit even voor je nakijken maar kan je decoder momenteel niet bereiken
kan je deze even herstarten ?

Ik ben aan het werk nu… ;-)

 

Vanavond zal hij aanstaan vanaf 18u normaal… ;-) 


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 19 december 2019

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 19 december 2019
pinophai schreef:

Hoe zit het mijn GOT opnames, wordt er nog naar gezocht of mag ik ze verwijderen?


hi, ik neem nog even contact op met de betrokken dienst
ik hou je verder op de hoogte


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 20 december 2019

Goedemorgen, ik krijg bij afspelen van de opnames van eclips tv, P131 foutmelding. Overige opnames werken goed.

 

Mvg 


  • 0 reacties
  • 20 december 2019

Krijg je dit bij elke opname? Over welke opnames gaat het precies? 
Is de decoder al heropgestart?


Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 20 december 2019

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 20 december 2019

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 20 december 2019
Franky1968 schreef:

Dagelijkse opnamen van soap. Zelfde probleem als Serge maar dan foutmelding 131p. Kan wel de hele week niet kijken. Niet sommige wel en andere niet. En herstarten werkt ook niet.

Bij mij ook sommige opnamen wel en andere niet

 


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 166 reacties
  • 20 december 2019

Kan je nu reeds al genieten van je gratis bonusfilm op de v7 ?

Want daar staat er niets over beschreven... 


Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 30 december 2019
SergeB_01 schreef:

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

 

Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.

Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 30 december 2019
SergeB_01 schreef:
SergeB_01 schreef:

Ik heb nu en dan problemen met opgenomen programma’s die achteraf niet afgespeeld kunnen worden.

Het meest recente voorbeeld is de reeks ‘blindspot’ waar ik serieopname ingesteld heb. Intussen heb ik de afgelopen weken in totaal 12 afleveringen opgenomen (telkens 4 achter elkaar).

Aflevering 1 heb ik gisteren normaal kunnen bekijken, maar aflevering 2 niet, het laadsymbool (draaiend cirkelvormig) blijft zo’n 15-20 seconden in beeld, gevolgd door de melding:

“dit programma kan momenteel helaas  niet worden afgespeeld”

foutcode: P011

Ik heb vervolgens ook de verdere afleveringen (3 t.e.m. 12) gecontroleerd en deze begonnen allemaal normaal. Decoder en modem herstarten helpt niet.

Eerder deed zich hetzelfde al eens voor met een opgenomen film die ik diverse keren heb proberen te bekijken op verschillende dagen.

 

Jammer dat hier geen reactie op komt van Proximus, heb eveneens een Webform ingevuld.

Het programma is ook niet te streamen via de smartphone (andere afleveringen wel)

Reactie geven daar houden ze zich niet mee bezig.