Ik heb nog in december een afspraak gedaan om een kabelaanleg te doen voor mijn huis. Het is nieuwbouw en er moet ongeveer 15 meter kabel gelegd van straat naar huis. De afspraak was op 11 januari geplaatst, maar proximus heeft verkeerde technieker gestuurd. Ik was opgebeld door technische dienst en tweede afspraak was op 18 januari gepland. Maar aantal dagen later, ik heb gezien in mijn proximus app dat afspraak was verplaatst naar 3 februari. Dus het is al derde afspraak. Ik heb 3 keer gebeld naar proximus om een afspraak te bevestigen en het antwoord was Ja, maar er kwam niemand. Blijkbaar heeft proximus vergeten een afspraak naar technieker te sturen, maar wel 3 keer afspraak bevestigd, belachelijk. Sinds 3 februari heb ik 15 tal telefoontjes gedaan naar proximus klanten dienst, elke keer moest ik dit vehaal herhalen. Of kreeg een antwoord dat ze kunnen niks doen of was doorverbonden met een andere afdeling. 1 keer was ik beloofd dat iemand gaat mij contacteren om een probleem op te lossen en hier weer proximus deed niks. Ze hebben 2 tickets gemaakt en dat wil zeggen dat ze binnen 48 uur moeten en oplossing te vinden of minstens mij contacteren. Weer nul comma nul. Ondertussen heb ik vierde afspraak gemaakt op 17 februari. En het was bevestigd. En vandaag proximus bevestigde top slechste service om een afspraak te verschuiven naar 22 februari. Ik hoopte dat proximus gaat proberen hun 3 fouten na elkaar rechtzetten en mijn vraag om een afspraak vroeger te plannen dan 17 februari. Maar klantenservice bij proximus is een ramp en mijn afspraak was nog verschoven naar 22 februari. Ik heb 3 aannemers verloren die moesten hun werk dit week beginnen. Dat kost mij al 1200 euro meer. Nieuwe afspraken moeten nog gedaan zijn en ik ga meer dan 3 maanden minimum verliezen en alles dankzij proximus top service!!!
Vraag
Ongeloflijk slechte klantenservice
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.