Dag @PaulSt je kunt dit zelf aan- of uitvinken bij de instellingen van je toestel (als dit de technologie aankan). Groetjes, Heidi
Dag Heidi,
Dag @HeidiE dat weet ik en die optie staat dan ook aan. Maar ik dacht hier ergens anders op het forum gelezen te hebben dat voor modellen die niet in jullie lijst stonden elk telefoonnr apart geenabled moest worden door jullie ?
Louter ter info: het is altijd veiliger van geen privégegevens zolals klantnummer enz…. op een openbaar forum te zetten maar beter in je forumprofiel te plaatsen
Zou het mogelijk zijn om dit ook voor mijn nummer te activeren aub?
De optie staat actief op mijn toestel (OnePlus 8 Pro) en mijn nummer staat in mijn profiel :-)
Merci
hi, ik kijk om dit voor je te activeren
Het is actief ondertussen. Bedankt hiervoor!
Intussen heb ik een andere vraag nav de installatie vandaag. Ik heb geen toegang tot My e-press en de Pickx app. Kan jij dit ook oplossen of moet ik nog even geduld hebben of iemand anders vragen? :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.