Skip to main content
Beantwoord

onbereikbaar + flex

  • 27 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Proximus klantendienst is niet te bereiken. 2 x een wachttijd van 45 minuten, chat = geen reactie, mail ook geen reactie.

Mijn vraag is: ik heb een flexabonnement 5G met de uitbreiding family. Doch op mijn voorlopig verbruik staan reeds meer dan 90 min buiten bundel. Hoe kan dat? Ik meen dat alle gesprekken met vaste en/of mobiel in dit abo zijn inbegrepen.

Beste antwoord door Martin

ter bijkomende info: op 25/08/20 werd ook hhet volgende door proximus gemeld:

meer voorkomend probleem in flex packs (bij een deel vd klanten wordt de optie unlimited calls niet correct toegepast en IT is hiervan op de hoogte)

Maar morgen zal wel iemand die van proximus zelf is je hierbij meer info geven en je hierbij verder kunnen helpen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4476 reacties
  • 27 augustus 2020

Ik vrees dat u voor morgen hier op dit publieke forum geen reactie meer zult krijgen van Proximus-medewerkers 

Met een 5G abo zijn de nationale (en EU roaming) gesprekken in het forfait begrepen (met uitzondering van betaalnummers uiteraard)

Er zijn reed meldingen over gelijkaardige problemen op dit forum terug te vinden en Proximus-medewerkers zullen dit wel rechtzetten wanneer ze u bericht oppikken

 


Martin
  • 34486 reacties
  • Antwoord
  • 27 augustus 2020

ter bijkomende info: op 25/08/20 werd ook hhet volgende door proximus gemeld:

meer voorkomend probleem in flex packs (bij een deel vd klanten wordt de optie unlimited calls niet correct toegepast en IT is hiervan op de hoogte)

Maar morgen zal wel iemand die van proximus zelf is je hierbij meer info geven en je hierbij verder kunnen helpen.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2226 reacties
  • 28 augustus 2020

@Ludo 8095 Kan u mij het klantnummer en betrokken gsm-nummer bezorgen.Dit kan u doen via uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel