Skip to main content
Beantwoord

Omwisselen afstandsbediening V5

  • April 25, 2021
  • 13 reacties
  • 275 Bekeken

Goede morgen,

 

Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.

Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)

Bedankt en groetjres,

Marc 

Beste antwoord door jonathandr

Goede morgen,

 

Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.

Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)

Bedankt en groetjres,

Marc 

hi, ik stuur je de afstandsbediening op via bpost

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Martin
  • April 25, 2021

morgen komen de prox forummedewerkers terug langs hier om dit verder voor u te regelen.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 26, 2021

Goede morgen,

 

Van mijn afstandsbediening voor mijn decoder V5 werken enkele knoppen niet meer.

Kan deze worden omgeruild (met BPost verzonden ?)

Bedankt en groetjres,

Marc 

hi, ik stuur je de afstandsbediening op via bpost


  • Auteur
  • Motivator
  • April 26, 2021

Bedankt voor de snelle service !!


  • Apprentice
  • January 11, 2022

Beste,

onze afstandsbediening (V5) werkt niet meer, is het mogelijk om dit om te ruilen met een nieuw exemplaar?

 

dank bij voorbaat.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 13, 2022

@sb1981 

Kan er morgen of maandag iemand van Bpost langskomen met een nieuwe afstandsbediening? 

je mag nog een GSMnr toevoegen op je profiel.

 

Groeten

Geert


  • Apprentice
  • January 15, 2022

Beste,

 

we hebben de nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar hoe kunnen wij de oude terugsturen. 

ik heb gelezen dat we een voucher zouden ontvangen via mail hiervoor maar ik vind deze niet terug bij onze mails.

 

Groeten


Martin
  • January 15, 2022

Afstandsbedieningen moeten niet meer teruggestuurd worden.


  • Apprentice
  • February 19, 2022

Beste,

De Zaptoets(+/-) om door de zenders gaan van onze afstandsbediening (V5) werkt niet meer, is het mogelijk om dit om te ruilen met een nieuw exemplaar?

 

dank bij voorbaat.


Martin
  • February 19, 2022

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 21, 2022

@Marijke_019 kan u uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we kijken of we een nieuwe naar u toe te sturen.


  • Apprentice
  • February 22, 2022

bedankt voor de info


  • Apprentice
  • February 22, 2022

@YorickP Beste, ik heb mijn gegevens in mijn profiel vervolledigd.  Hopelijk kan u hiermee aan de slag, alvast bedankt voor de hulp en opvolging.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 22, 2022

@Marijke_019 een nieuwe afstandsbediening is onderweg, hij zou normaal gezien morgen(23/02) geleverd worden.