@Sonja81 heb je de bbox al een herstart door zijn spanning 5 sec te onderbreken.
En na ± 5 minuten zou dan het DSL ledje op de bbox  moeten continue blijven oplichten. 
Als je wilt weten of het een gekend probleem is in je regio kun je dit te weten komen door naar 0800 22 800 te bellen en na invoer van je nummer zal men dit direct melden of het een probleem is in je regio.
                
     
                                    
            Ik heb hem al uitgetrokken en 10 tellen gewacht en heb ook al gebeld naar Proximus maar daar krijg ik de boodschap om de deurwaarder te bellen omdat mijn dossier onder zijn bevoegdheid is. 
                
     
                                    
            @Sonja81 Staan er op MyProximus achterstallige onbetaalde facturen open mss 
Ik weet nu niet in hoeverre hier nu nog iemand gaat reageren van proximus zelf vandaag en in het weekend komen ze ook niet op het forum langs.
                
     
                                    
            Dit is inderdaad een administratief probleem. Ik laat dit maandag verder opvolgen door mijn collega’s van de administratieve dienst.
                
     
                                    
            @Sonja81 
Inderdaad, administratie is niet helemaal in orde.
Ik stuur je een privébericht met meer uitleg.
groeten
Tina