hallo proximus als ik in nederland ben werkt mijn internet op mobile en als ik in belgie ben niet met verlaagde snelheid in nederland werkt het wel goed en in belgie niet ik begrijp het niet
- Community
- Archieven
- Archives 2020-2023
- mobile flex
mobile flex
- 19 september 2020
- 25 reacties
- 474 Bekeken
25 reacties
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 19 september 2020
ja maar werkt bijna niet 4g in belgie ik heb er al last van sinds een week geleden in nederland werkt mijn 4g en in belgie niet goed ze zeggen je kan verder surfen tot volgende maand zonder extra kosten maar het werkt alleen in nederland
- 34461 reacties
- 19 september 2020
Dus als ik het goed begrijp is het niet op wel bepaalde plaatsen in Belgie dat 4G niet goed werkt.
Mss best eens het merk en type van smartphone die je hebt hier eens posten.
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 19 september 2020
ik heb de huawei p smart + 2018 kunnen de problemen worden opgelost bij verlaagde snelheid in nederland werkt het internet alleen
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 19 september 2020
Dus als ik het goed begrijp is het niet op wel bepaalde plaatsen in Belgie dat 4G niet goed werkt.
Mss best eens het merk en type van smartphone die je hebt hier eens posten.
ik heb de huawei p smart + 2018 kunnen de problemen worden opgelost bij verlaagde snelheid in nederland werkt het internet alleen
- 34461 reacties
- 19 september 2020
Dit toestel ondersteunt in ieder geval de Proximus 4 G frequentiebanden (https://www.androidplanet.nl/huawei/p-smart-2018/specs/)
dus daar kan het niet aan liggen.
Staan de instellingen goed voor Mobile internet
→ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/huawei/p-smart-2019/topic/internet-onderweg/verbinden-met-mobiel-internet
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 19 september 2020
Dit toestel ondersteunt in ieder geval de Proximus 4 G frequentiebanden (https://www.androidplanet.nl/huawei/p-smart-2018/specs/)
dus daar kan het niet aan liggen.
het ligt ook niet aan het toestel er is een storing bij verlaagde snelheid sinds deze week het werkt alleen in andere europese landen
- 34461 reacties
- 19 september 2020
Staan de instellingen goed voor Mobile internet
→ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/huawei/p-smart-2019/topic/internet-onderweg/verbinden-met-mobiel-internet
- 34461 reacties
- 19 september 2020
PS: iemand van proximus zelf komt pas maandag terug langs op het forum hier
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 19 september 2020
wat bedoel je juist met “bij verlaagde snelheid”
bij mobile flex als mijn 5gb is opgebruikt kan ik met verlaagde snelheid verder surfen en het werkt alleen in andere europese landen vorige maand werkte het in belgie en nu niet meer heel vreemd
- 34461 reacties
- 19 september 2020
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 19 september 2020
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
zal zien meschien is het probleem al bekend en word het meschien wel opgelost
- Expert
- 4473 reacties
- 20 september 2020
Dit is inderdaad niet normaal

tenzij eventtueel onderstaande van toepassing is
In het kader van de onbeperkte aanbiedingen worden volgende praktijken niet beschouwd als normaal en persoonlijk gebruik (niet-exhaustieve lijst) : • Wanneer de Klant meer dan 10.000 sms-berichten verstuurt per maand en/of 500 sms-berichten per dag. • Wanneer de Klant sms-berichten verstuurt naar meer dan 250 bestemmelingen per maand. • Wanneer de Klant regelmatig meer dan 6 uur per dag en/of 30 uur per week belt. • Wanneer de klant meer dan 100 GB per maand gebruikt.
Enkel Proximus-medeweerkers op dit publieke forum kunnen u toelichting verschaffen en/of een oplossing aanbieden
- 34461 reacties
- 20 september 2020
Normaal is het absoluut natuurlijk niet, daarom dat ik voorstelde om eens naar de Helpdesk 080022800 te bellen tijdens het weekend, aangezien ze hier in het weekend niet langskomen, alleen natuurlijk kan het zijn dat het nog lange wachttijden zijn maar als het niet op een dag nog aankomt kan TS dan beter wachten tot maandag als de prox forummedewerkers terug langskomen.
- Legend
- 3219 reacties
- 21 september 2020
- Legend
- 3219 reacties
- 25 september 2020
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 26 september 2020
werkt ook niet in 3g laad zelfs niet eens
- Legend
- 3219 reacties
- 28 september 2020
- Legend
- 3219 reacties
- 28 september 2020
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 29 september 2020
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 12 november 2020
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het normaal kan je bij apps met 512kbps surfen

- Legend
- 3219 reacties
- 13 november 2020
- Auteur
- Rising star
- 12 reacties
- 13 november 2020
In nederland werkt mijn 4g met verlaagde snelheid maar in belgie werkt het totaal niet heel vreemd
- Legend
- 3219 reacties
- 20 november 2020
hallo proximus als ik in nederland ben werkt mijn internet op mobile en als ik in belgie ben niet met verlaagde snelheid in nederland werkt het wel goed en in belgie niet ik begrijp het niet
zit je dan bij beide op 4G
ja maar werkt bijna niet 4g in belgie ik heb er al last van sinds een week geleden in nederland werkt mijn 4g en in belgie niet goed ze zeggen je kan verder surfen tot volgende maand zonder extra kosten maar het werkt alleen in nederland
Dus als ik het goed begrijp is het niet op wel bepaalde plaatsen in Belgie dat 4G niet goed werkt.
Mss best eens het merk en type van smartphone die je hebt hier eens posten.
ik heb de huawei p smart + 2018 kunnen de problemen worden opgelost bij verlaagde snelheid in nederland werkt het internet alleen
Dus als ik het goed begrijp is het niet op wel bepaalde plaatsen in Belgie dat 4G niet goed werkt.
Mss best eens het merk en type van smartphone die je hebt hier eens posten.
ik heb de huawei p smart + 2018 kunnen de problemen worden opgelost bij verlaagde snelheid in nederland werkt het internet alleen
Dit toestel ondersteunt in ieder geval de Proximus 4 G frequentiebanden (https://www.androidplanet.nl/huawei/p-smart-2018/specs/)
dus daar kan het niet aan liggen.
Staan de instellingen goed voor Mobile internet
→ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/huawei/p-smart-2019/topic/internet-onderweg/verbinden-met-mobiel-internet
Dit toestel ondersteunt in ieder geval de Proximus 4 G frequentiebanden (https://www.androidplanet.nl/huawei/p-smart-2018/specs/)
dus daar kan het niet aan liggen.
het ligt ook niet aan het toestel er is een storing bij verlaagde snelheid sinds deze week het werkt alleen in andere europese landen
Staan de instellingen goed voor Mobile internet
→ https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/huawei/p-smart-2019/topic/internet-onderweg/verbinden-met-mobiel-internet
wat bedoel je juist met “bij verlaagde snelheid”
PS: iemand van proximus zelf komt pas maandag terug langs op het forum hier
wat bedoel je juist met “bij verlaagde snelheid”
bij mobile flex als mijn 5gb is opgebruikt kan ik met verlaagde snelheid verder surfen en het werkt alleen in andere europese landen vorige maand werkte het in belgie en nu niet meer heel vreemd
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
Je zou kunnen proberen te bellen in het weekend naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of ze je kunnen verder helpen want hier komen de proximus medewerkers niet langs in het weekend.
zal zien meschien is het probleem al bekend en word het meschien wel opgelost
Dit is inderdaad niet normaal

tenzij eventtueel onderstaande van toepassing is
In het kader van de onbeperkte aanbiedingen worden volgende praktijken niet beschouwd als normaal en persoonlijk gebruik (niet-exhaustieve lijst) : • Wanneer de Klant meer dan 10.000 sms-berichten verstuurt per maand en/of 500 sms-berichten per dag. • Wanneer de Klant sms-berichten verstuurt naar meer dan 250 bestemmelingen per maand. • Wanneer de Klant regelmatig meer dan 6 uur per dag en/of 30 uur per week belt. • Wanneer de klant meer dan 100 GB per maand gebruikt.
Enkel Proximus-medeweerkers op dit publieke forum kunnen u toelichting verschaffen en/of een oplossing aanbieden
Normaal is het absoluut natuurlijk niet, daarom dat ik voorstelde om eens naar de Helpdesk 080022800 te bellen tijdens het weekend, aangezien ze hier in het weekend niet langskomen, alleen natuurlijk kan het zijn dat het nog lange wachttijden zijn maar als het niet op een dag nog aankomt kan TS dan beter wachten tot maandag als de prox forummedewerkers terug langskomen.
werkt ook niet in 3g laad zelfs niet eens
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het
Ik kijk tiktok filmpjes in Nederland werkt alles met verlaagde snelheid ik vind dit niet eerlijk dat het in België heel erg langzaam gaat en in Nederland werkt het normaal kan je bij apps met 512kbps surfen

In nederland werkt mijn 4g met verlaagde snelheid maar in belgie werkt het totaal niet heel vreemd
Related Topics
Wat moet je met een electrolyser en dus waterstof in een woonwijk?
ZonnepanelenLucht - Lucht warmtepomp als alternatief?
Duurzaam verwarmenVoortgang energietransitie
OverigOuder huis van het gas af? Zinvol, verspilling of afwachten?icon
Jouw verhaalHoe denkt men over de conditie van een thuisbatterij ruimte binnenshuisicon
Thuisbatterij
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK