Skip to main content
Vraag

Mailbox

  • June 2, 2021
  • 9 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo,

Ik kan niet meer inloggen in mijn Proximus Mail... Het wachtwoord zou veranderd zijn? Ik heb nochtans niets veranderd. Graag uw hulp aub. Groetjes Martine

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • June 2, 2021

@Tiny 45 ,

Als er een technieker moet komen ? vragen naar Thomas > prima technieker die goed is in zijn kennis van zijn  vak.

Die is bij mij langsgekomen en àlles is terug prima in orde.

Misschien goed om weten ?

Mvgr.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 2, 2021

@Tiny45 Er zijn meerdere klanten die dit probleem ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • June 3, 2021

Ook ik kan niet inloggen al ben ik 100% zeker dat gebruiker en paswoord correct zijn. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • June 3, 2021

Ter aanvulling; ik werk via de Proximus webmail. 


Martin
  • June 3, 2021

probeer eens naar webmail te surfen door eerst via CTRL SHIFT N  een privé venster te openen en alle cookies aanvaarden, want bij mij lukt het dan wel.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 3, 2021

@Argenteus Er was een algemeen probleem. Dit zou moeten opgelost zijn.


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • June 3, 2021

Alles terug oké!


Martin
  • June 3, 2021

bij mij nu ook, ik moet niet meer via een privé browservenster werken.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 3, 2021

@Argenteus en @Martin Super!