Skip to main content
Vraag

Heractivering van pay&go kaart

  • August 24, 2021
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Beste,

Mijn gsmnummer is geschrapt wegens het niet tijdig herladen van mijn pay&go kaart.

Kan dit nummer nog geheractiveerd worden?

Met vriendelijke groeten,

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • August 24, 2021

zie ook het antwoord hier → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/nummer-afgesloten

Zal pas morgen zijn dat een proxius medewerker je verder kan te woord staan / verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee morgen aan de slag kunnen.
 

 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 26, 2021

@Davy_vh  Dag, dit lukt ons helaas niet meer. Dit wordt niet meer gedaan. Onze excuses. Groetjes Luc