Skip to main content
Vraag

foutcode sys_17

  • March 15, 2021
  • 4 reacties
  • 801 Bekeken

Tv kijken bij Proximusdeze avond onmogelijk. Paar keer opnieuw proberen opstarten en zelfs hard reset geprobeerd. Krijg nu de foutmelding SYS_17. Iemand een idee wat nu gedaan ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • March 15, 2021

ook de bbox gereset = 20 sec resetknopje achteraan ingedrukt blijven houden en dan pas loslaten

als er ook draadloze apparatuur tussen decoder en bbox staat dan deze ook eens herstarten/resetten


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 15, 2021

ook de bbox gereset = 20 sec resetknopje achteraan ingedrukt blijven houden en dan pas loslaten

als er ook draadloze apparatuur tussen decoder en bbox staat dan deze ook eens herstarten/resetten

Ook dit heeft geen effect. Opnieuw geen verbinding.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • March 19, 2021

@Proxifan93 Werkt dit ondertussen terug ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • March 19, 2021

Ik heb hiervoor gebeld en een medewerker heeft dit vanop afstand in orde gebracht.