Skip to main content
Vraag

extra data


Beste ik wil extra data bestellen maar dit lukt niet.

Hoe pak ik het best aan?

Vriendelijke groeten

Koen

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 33979 reacties
  • 14 juni 2022

Lukt het niet via de manieren die beschreven staan hier → Extra mobiele Data optie | Proximus


Martin
  • 33979 reacties
  • 14 juni 2022

Als het echter om een Pay&Go gaat kun je dit ook door naar korte codes te bellen:

  • #151*1# 
    zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152*1# 
    zet € 6 krediet om in 500 MB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152# 
    als je een databundel besteld hebt, dan kun je hiermee nakijken hoeveel MB of GB je nog over hebt.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 14 juni 2022

@Koen Van de Steen

 

is het gelukt met de info van Martin?

indien niet: graag dan je klantgegevens invullen, het betrokken gsm nr… 

groeten

Tina 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 juni 2022

@Koen Van de Steen Dit betreft het gsm-nummer via je werkgever? Dan dien je hierover contact op te nemen met de beheerder binnen je bedrijf.

Je internetvolume overschreden? | Proximus → Welk abonnement heb je?: Zakelijk (meer dan 10 werknemers) → Kies je Rol: Eindgebruiker

Heeft de beheerder binnen je bedrijf jouw de nodige rechten hiervoor gegeven?

Groetjes,
Antonella