@dona_01 Het spijt me dat te horen. Je kan dan best via de app zelf nog eens een reminder sturen (schudden met je toestel). Je krijgt dan ook via die weg een antwoord.
Al gemaild, gebeld en via de shaker de bug gemeld maar er komt geen oplossing. Men probeerde me zelfs wijs te maken dat de enjoy deals niet meer bestaan. Ik begrijp niet dat dit niet opgelost geraakt. Ik maakte vaak gebruik van deze deals en nu kan dit niet meer. Ik hoop dat men dit eindelijk eens oplost!
Ik wil hierbij trouwens nog even laten weten dat het probleem zich bij mij al voordoet sinds de premium club niet meer bestaat. Van de voordelen van de premium club heb ik in het verleden altijd kunnen genieten, maar sinds Enjoy er is heb ik geen voordelen meer kunnen ontvangen.
Begin deze week op de site : “Prox werkt tussen 11 en 15u aan de website om uw gebruikservaring te verbeteren”...Was nadien het probleem met enjoy opgelost? NEEN !
gisteren sms ontvangen : “enjoy heeft een cadeautje voor jou om je te bedanken voor je vertrouwen”!!
enjoy surprises Kan ik dit openen : ja, maar als ik mijn keuze aanklik krijg ik terug foutmelding.
ik zou graag gebruik willen maken van de mogelijkheid om 4 weken gratis Knack of Trends magazine te ontvangen, kan dit alsnog geregeld worden?
Kunnen de prox techniekers aub verder zoeken om dit probleem op te lossen?
Ik kreeg eveneens de melding dat er een cadeautje op mij wacht. Jammer genoeg kan ik er geen gebruik van maken omdat ik telkens dezelfde foutmelding krijg. Ik begrijp niet dat er niet gereageerd wordt op al mijn mails en ik telefonisch telkens wordt afgescheept. Ik hoop echt dat er snel een oplossing komt voor dit probleem...
Tot vorige maand werkte bij mij wel nog alles perfect, maar ik wou kijken naar de Enjoy! experiences van deze maand en nu krijg ik dus ook de foutmelding. De Enjoy! deals kan ik wel nog steeds bekijken.
Onze excuses dat dit zo lang aansleept. Ik heb zelf ook nog eens een ticket (IM12007852 ) aangemaakt om dit grondig te laten onderzoeken.
@HadewychT heb je al informatie over dit ticketnummer? Ik ontving vandaag weer een mail met uitnodigende acties en deals, maar de Enjoy Experiences blijven een error genereren, wat toch wel frustrerend is als je de leuke acties ziet...
@dona_01 Perfect, op deze manier kunnen mijn collega’s verder kijken.
Dit is nog steeds niet opgelost
@dona_01 Het spijt me dat te horen. Je kan dan best via de app zelf nog eens een reminder sturen (schudden met je toestel). Je krijgt dan ook via die weg een antwoord.
Ik heb dit onderwerp net gevonden omdat ik exact hetzelfde probleem heb, je bent dus niet de enige ;)
Zojuist ook de bug gemeld via de app!
Vandaag probleem ook telefonisch gemeld via klantendienst, men ging hiervoor een dossiertje openen.
Ik wacht nog eventjes af...
Beste,
Hier al maanden hetzelfde probleem.
Al gemaild, gebeld en via de shaker de bug gemeld maar er komt geen oplossing. Men probeerde me zelfs wijs te maken dat de enjoy deals niet meer bestaan. Ik begrijp niet dat dit niet opgelost geraakt. Ik maakte vaak gebruik van deze deals en nu kan dit niet meer. Ik hoop dat men dit eindelijk eens oplost!
Gelieve dit dringend na te kijken! Bedankt!
Ik wil hierbij trouwens nog even laten weten dat het probleem zich bij mij al voordoet sinds de premium club niet meer bestaat. Van de voordelen van de premium club heb ik in het verleden altijd kunnen genieten, maar sinds Enjoy er is heb ik geen voordelen meer kunnen ontvangen.
Begin deze week op de site : “Prox werkt tussen 11 en 15u aan de website om uw gebruikservaring te verbeteren”...Was nadien het probleem met enjoy opgelost? NEEN !
gisteren sms ontvangen : “enjoy heeft een cadeautje voor jou om je te bedanken voor je vertrouwen”!!
enjoy surprises Kan ik dit openen : ja, maar als ik mijn keuze aanklik krijg ik terug foutmelding.
ik zou graag gebruik willen maken van de mogelijkheid om 4 weken gratis Knack of Trends magazine te ontvangen, kan dit alsnog geregeld worden?
Kunnen de prox techniekers aub verder zoeken om dit probleem op te lossen?
bij voorbaat dank
Ik kreeg eveneens de melding dat er een cadeautje op mij wacht. Jammer genoeg kan ik er geen gebruik van maken omdat ik telkens dezelfde foutmelding krijg. Ik begrijp niet dat er niet gereageerd wordt op al mijn mails en ik telefonisch telkens wordt afgescheept. Ik hoop echt dat er snel een oplossing komt voor dit probleem...
Onze excuses dat dit zo lang aansleept. Ik heb zelf ook nog eens een ticket (IM12007852 ) aangemaakt om dit grondig te laten onderzoeken.
Tot vorige maand werkte bij mij wel nog alles perfect, maar ik wou kijken naar de Enjoy! experiences van deze maand en nu krijg ik dus ook de foutmelding. De Enjoy! deals kan ik wel nog steeds bekijken.
Dit sleept precies toch al wel heel lang aan, niet?
HadewychT schreef:
Onze excuses dat dit zo lang aansleept. Ik heb zelf ook nog eens een ticket (IM12007852 ) aangemaakt om dit grondig te laten onderzoeken.
@HadewychT heb je al informatie over dit ticketnummer? Ik ontving vandaag weer een mail met uitnodigende acties en deals, maar de Enjoy Experiences blijven een error genereren, wat toch wel frustrerend is als je de leuke acties ziet...
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.