Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
- Community
 - Archieven
 - Archives 2021
 - Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
 
Sticky
Destiny 2 in combinatie met de Technicolor modem: wat moet je weten/doen!
- 18 oktober 2017
 - 263 reacties
 - 17678 Bekeken
 
Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
263 reacties
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat, 
waar je de nieuwe firmware kan herkennen aan: 17.1.03.1X door te klikken op "My Modem"
waar je de nieuwe firmware kan herkennen aan: 17.1.03.1X door te klikken op "My Modem"
Reinoud Mariman schreef:
Ik heb mij gisteren ingeschreven op het formulier, en heb vandaag nog steeds de error cabbage.
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)
Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)
Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
- Practitioner
 - 43 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Dag allemaal,
Mijn vriendin had ook dit probleem, Elke keer ze in een andere instance ging op een planeet werd ze eruit gesmeten of zag ze geen vijanden en wat dan ook. Port forward hielp niet aangezien 1 port in destiny steeds veranderde. Ze heeft naar proximus gebeld waarna ze een update voor de Technicolor gepushed hebben. Nog altijd geen geluk, niet lang erna (30 minuten ofzo) rebootte haar bbox 3 opnieuw waarna het blijkbaar gefixt is. We hebben enkele missies samen gedaan zonder problemen dus ik raad jullie aan om te bellen en vragen om een update.
Vriendelijke groeten.
Mijn vriendin had ook dit probleem, Elke keer ze in een andere instance ging op een planeet werd ze eruit gesmeten of zag ze geen vijanden en wat dan ook. Port forward hielp niet aangezien 1 port in destiny steeds veranderde. Ze heeft naar proximus gebeld waarna ze een update voor de Technicolor gepushed hebben. Nog altijd geen geluk, niet lang erna (30 minuten ofzo) rebootte haar bbox 3 opnieuw waarna het blijkbaar gefixt is. We hebben enkele missies samen gedaan zonder problemen dus ik raad jullie aan om te bellen en vragen om een update.
Vriendelijke groeten.
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
bellen of een privébericht sturen om te vragen om de nieuwe destiny software update (17.1.03.1X ) te pushen op je bbox3 van Technicolor.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
- Apprentice
 - 2 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Beste.
Ik heb zonet het forumier ingevuld, wanneer kan ik verwachten dat dit gaat opgelost zijn en waar kan ik de versie juist checken op de http://192.168.1.1/ ? Ik zie nergens een optie of setting dat firmware noemt, of bedoel je softwareversie?
Ilse
Ik heb zonet het forumier ingevuld, wanneer kan ik verwachten dat dit gaat opgelost zijn en waar kan ik de versie juist checken op de http://192.168.1.1/ ? Ik zie nergens een optie of setting dat firmware noemt, of bedoel je softwareversie?
Ilse
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken
- Apprentice
 - 3 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Ik heb blijkbaar een Technicolor Bbox3 (alle 4 the gele poorten staan naast elkaar) en heb ook steeds het probleem met de error cabbage. Wanneer kan ik mijn update verwachetn? Ik heb gisteren al mijn formulier ingevuld.
- Apprentice
 - 3 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Martin schreef:
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken
Dat is niet het gene dat Ilse vraagt , ze vraagt net zoals anderen is het bij software dat we moeten kijken aangezien firmware nerges staat bij Mijn modem.
Activiteitstijd
Serienummer (S/N)
Softwareversie :10.A.5.K.GQ
Hardwareversie
WAN MAC-adres
Datapomp-versie
Dit is de enige informatie die wij zien bij mijn modem. Niks van firmware
- Apprentice
 - 2 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
zie jij dan firmware staan als je op "My Modem" klikt ik zie toch alleen maar "software versie" staan hoor .
dus wordt het dan :
via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe softwae versie kan herkennen aan: 17.1.03.1X
NB: beide termen software en firmware worden hier wel dikwijls gebruikt om het zelfde te bedoelen uiteindelijk.
dus wordt het dan :
via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe softwae versie kan herkennen aan: 17.1.03.1X
NB: beide termen software en firmware worden hier wel dikwijls gebruikt om het zelfde te bedoelen uiteindelijk.
1 persoon vindt dit leuk
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Ilse.steennot schreef:
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
Dit is dus nog de niet geüpdatet software versie voor Destiny2
- Apprentice
 - 3 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Zo simpel was het. Gebruik de name software en niet firmware meeste van ons hebben hier geen verstand van.
- Apprentice
 - 2 reacties
 - 25 oktober 2017
 
formule door gestuurd ma geen update binnen gehad. grts
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
ja ik heb maar de termen van de proximus medewerkers gebruikt hé  😉
NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
- Apprentice
 - 5 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Beste,
Ik heb exact hetzelfde probleem als de meeste mensen hier-> error cabbage.
Helaas ben ik niet zeker welke soort router ik juist heb met de twee foto's in het begin.
Mijn router heeft dezelfde layout als de SagemCom router (blauw, geel en rood maar geen groen) maar de 4 gele poorten zijn tegen elkaar aangesloten zoals een Technicolor.
Is dit dan een soort Technicolor router of toch een SageCom router?
Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS
-> Actuele vraag: "Heb ik dus een technicode router? Als dit geen technicode router is, hoe los ik het op?"
Alvast bedankt!
Ik heb exact hetzelfde probleem als de meeste mensen hier-> error cabbage.
Helaas ben ik niet zeker welke soort router ik juist heb met de twee foto's in het begin.
Mijn router heeft dezelfde layout als de SagemCom router (blauw, geel en rood maar geen groen) maar de 4 gele poorten zijn tegen elkaar aangesloten zoals een Technicolor.
Is dit dan een soort Technicolor router of toch een SageCom router?
Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS
-> Actuele vraag: "Heb ik dus een technicode router? Als dit geen technicode router is, hoe los ik het op?"
Alvast bedankt!
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
"Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS"
Je hebt dus duidelijk een bbox3 van Technicolor.
NB: de nieuwe softwae versie die op modem zou moeten gepusht worden is dus 17.1.03.1X
Je hebt dus duidelijk een bbox3 van Technicolor.
NB: de nieuwe softwae versie die op modem zou moeten gepusht worden is dus 17.1.03.1X
- Apprentice
 - 5 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Alright, bedankt! dan stuur ik een formulier door om een update binnen te krijgen.
Bedankt voor het snelle antwoord!
Bedankt voor het snelle antwoord!
- Legend
 - 226 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Ik heb ondertussen antwoord gekregen voor Scarlet klanten, deze kunnen het formulier niet gebruiken, jullie zullen hiervoor contact moeten opnemen mat Scarlet. 
Mvg,
Kim
Mvg,
Kim
- Apprentice
 - 2 reacties
 - 25 oktober 2017
 
heb al paar uur geleden een prive bericht gestuurd naar proximus en zelfs het formulier ingevuld reeds nog niet geholpen..
- Apprentice
 - 2 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Alvast bedankt voor het nieuws, heb een mail verstuurd naar de Scarlet klantendienst.
Spijtig alleen dat het weer via een hele omweg moet...
Zolang het maar opgelost geraakt zeker?
Spijtig alleen dat het weer via een hele omweg moet...
Zolang het maar opgelost geraakt zeker?
- Apprentice
 - 1 reactie
 - 25 oktober 2017
 
hallo, ik heb zonet deze forum ontdekt. ik heb dan ook net het formulier ingevuld voor de nieuwe software update. wanneer mag ik deze verwachten? aangezien u zei dat het enkele uren duurt, kan ik dan verwachten dat het morgen (donderdag) avond in orde zal zijn? alvast bedankt
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Dit is spijtig genoeg de algemene regel die al altijd werd toegepast dat voor gelijk welke Problemen bij  Scarlet je hen moet contacteren en zij dan moeten de zaak verder moeten afhandelen.
- 30229 reacties
 - 25 oktober 2017
 
water greg schreef:
hallo, ik heb zonet deze forum ontdekt. ik heb dan ook net het formulier ingevuld voor de nieuwe software update. wanneer mag ik deze verwachten? aangezien u zei dat het enkele uren duurt, kan ik dan verwachten dat het morgen (donderdag) avond in orde zal zijn? alvast bedankt
Als zij morgen deze update software op je technicolor bbox3 pushen kan dit zeker.
- Apprentice
 - 1 reactie
 - 25 oktober 2017
 
Heb het formulier ingevuld, zullen er vandaag (26/10) updates doorgevoerd worden? Alvast bedankt!
- Apprentice
 - 3 reacties
 - 25 oktober 2017
 
Geachte KimB,
Heb een privé berichtje doorgestuurd aan het proximus team. Dank je voor het advies.
Mvg, Ale
Heb een privé berichtje doorgestuurd aan het proximus team. Dank je voor het advies.
Mvg, Ale
            Beste gamers,
Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
        
            Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen.
Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen.
Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info)
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).
Steven
            dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat, 
waar je de nieuwe firmware kan herkennen aan: 17.1.03.1X door te klikken op "My Modem"
 
                
    
                                    waar je de nieuwe firmware kan herkennen aan: 17.1.03.1X door te klikken op "My Modem"
Reinoud Mariman schreef:
Ik heb mij gisteren ingeschreven op het formulier, en heb vandaag nog steeds de error cabbage.
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)
Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
Ik heb mijn eigen e-mail op gegeven, en mijn naam, maar het account met the bbox is van mijn vader, maakt dit uit op het formulier?( wel ons lijnnummer gebruikt)
Waar kan ik deze firmware 17.1.03.1X, update zien op mijn modem?
Is dit onder algemeen en dan de softwareversie?
            Dag allemaal,
Mijn vriendin had ook dit probleem, Elke keer ze in een andere instance ging op een planeet werd ze eruit gesmeten of zag ze geen vijanden en wat dan ook. Port forward hielp niet aangezien 1 port in destiny steeds veranderde. Ze heeft naar proximus gebeld waarna ze een update voor de Technicolor gepushed hebben. Nog altijd geen geluk, niet lang erna (30 minuten ofzo) rebootte haar bbox 3 opnieuw waarna het blijkbaar gefixt is. We hebben enkele missies samen gedaan zonder problemen dus ik raad jullie aan om te bellen en vragen om een update.
Vriendelijke groeten.
    
                                    Mijn vriendin had ook dit probleem, Elke keer ze in een andere instance ging op een planeet werd ze eruit gesmeten of zag ze geen vijanden en wat dan ook. Port forward hielp niet aangezien 1 port in destiny steeds veranderde. Ze heeft naar proximus gebeld waarna ze een update voor de Technicolor gepushed hebben. Nog altijd geen geluk, niet lang erna (30 minuten ofzo) rebootte haar bbox 3 opnieuw waarna het blijkbaar gefixt is. We hebben enkele missies samen gedaan zonder problemen dus ik raad jullie aan om te bellen en vragen om een update.
Vriendelijke groeten.
            bellen of een privébericht sturen om te vragen om de nieuwe destiny software update (17.1.03.1X ) te pushen op je bbox3 van Technicolor.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
    
                                    Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
            Beste.
Ik heb zonet het forumier ingevuld, wanneer kan ik verwachten dat dit gaat opgelost zijn en waar kan ik de versie juist checken op de http://192.168.1.1/ ? Ik zie nergens een optie of setting dat firmware noemt, of bedoel je softwareversie?
Ilse
    
                                    Ik heb zonet het forumier ingevuld, wanneer kan ik verwachten dat dit gaat opgelost zijn en waar kan ik de versie juist checken op de http://192.168.1.1/ ? Ik zie nergens een optie of setting dat firmware noemt, of bedoel je softwareversie?
Ilse
            http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken
                
    
                                    
            Ik heb blijkbaar een Technicolor Bbox3 (alle 4 the gele poorten staan naast elkaar) en heb ook steeds het probleem met de error cabbage. Wanneer kan ik mijn update verwachetn? Ik heb gisteren al mijn formulier ingevuld.
                
    
                                    Martin schreef:
http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat door op "My Modem" klikken
Dat is niet het gene dat Ilse vraagt , ze vraagt net zoals anderen is het bij software dat we moeten kijken aangezien firmware nerges staat bij Mijn modem.
Activiteitstijd
Serienummer (S/N)
Softwareversie :10.A.5.K.GQ
Hardwareversie
WAN MAC-adres
Datapomp-versie
Dit is de enige informatie die wij zien bij mijn modem. Niks van firmware
            Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
                
    
                                    
            zie jij dan firmware staan als je op "My Modem" klikt ik zie toch alleen maar "software versie" staan hoor .
dus wordt het dan :
via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe softwae versie kan herkennen aan: 17.1.03.1X
NB: beide termen software en firmware worden hier wel dikwijls gebruikt om het zelfde te bedoelen uiteindelijk.
    
                                    dus wordt het dan :
via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe softwae versie kan herkennen aan: 17.1.03.1X
NB: beide termen software en firmware worden hier wel dikwijls gebruikt om het zelfde te bedoelen uiteindelijk.
Ilse.steennot schreef:
Bedoel je hetgene dat hier 10.A.0.I.BU zegt?
Dit is dus nog de niet geüpdatet software versie voor Destiny2
            Zo simpel was het. Gebruik de name software en niet firmware meeste van ons hebben hier geen verstand van.
                
    
                                    
            formule door gestuurd ma geen update binnen gehad. grts
                
    
                                    
            ja ik heb maar de termen van de proximus medewerkers gebruikt hé  😉
NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
    
                                    NB: vroeger in mijn oude bbox2 stond daar wel "firmware" bv.
            Beste,
Ik heb exact hetzelfde probleem als de meeste mensen hier-> error cabbage.
Helaas ben ik niet zeker welke soort router ik juist heb met de twee foto's in het begin.
Mijn router heeft dezelfde layout als de SagemCom router (blauw, geel en rood maar geen groen) maar de 4 gele poorten zijn tegen elkaar aangesloten zoals een Technicolor.
Is dit dan een soort Technicolor router of toch een SageCom router?
Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS
-> Actuele vraag: "Heb ik dus een technicode router? Als dit geen technicode router is, hoe los ik het op?"
Alvast bedankt!
    
                                    Ik heb exact hetzelfde probleem als de meeste mensen hier-> error cabbage.
Helaas ben ik niet zeker welke soort router ik juist heb met de twee foto's in het begin.
Mijn router heeft dezelfde layout als de SagemCom router (blauw, geel en rood maar geen groen) maar de 4 gele poorten zijn tegen elkaar aangesloten zoals een Technicolor.
Is dit dan een soort Technicolor router of toch een SageCom router?
Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS
-> Actuele vraag: "Heb ik dus een technicode router? Als dit geen technicode router is, hoe los ik het op?"
Alvast bedankt!
            "Mijn modem zit momenteel op de update: 10.A.0.I.FS"
Je hebt dus duidelijk een bbox3 van Technicolor.
NB: de nieuwe softwae versie die op modem zou moeten gepusht worden is dus 17.1.03.1X
    
                                    Je hebt dus duidelijk een bbox3 van Technicolor.
NB: de nieuwe softwae versie die op modem zou moeten gepusht worden is dus 17.1.03.1X
            Alright, bedankt! dan stuur ik een formulier door om een update binnen te krijgen.
Bedankt voor het snelle antwoord!
    
                                    Bedankt voor het snelle antwoord!
            Ik heb ondertussen antwoord gekregen voor Scarlet klanten, deze kunnen het formulier niet gebruiken, jullie zullen hiervoor contact moeten opnemen mat Scarlet. 
Mvg,
Kim
    
                                    Mvg,
Kim
            heb al paar uur geleden een prive bericht gestuurd naar proximus en zelfs het formulier ingevuld reeds nog niet geholpen..
                
    
                                    
            Alvast bedankt voor het nieuws, heb een mail verstuurd naar de Scarlet klantendienst.
Spijtig alleen dat het weer via een hele omweg moet...
Zolang het maar opgelost geraakt zeker?
    
                                    Spijtig alleen dat het weer via een hele omweg moet...
Zolang het maar opgelost geraakt zeker?
            hallo, ik heb zonet deze forum ontdekt. ik heb dan ook net het formulier ingevuld voor de nieuwe software update. wanneer mag ik deze verwachten? aangezien u zei dat het enkele uren duurt, kan ik dan verwachten dat het morgen (donderdag) avond in orde zal zijn? alvast bedankt
                
    
                                    
            Dit is spijtig genoeg de algemene regel die al altijd werd toegepast dat voor gelijk welke Problemen bij  Scarlet je hen moet contacteren en zij dan moeten de zaak verder moeten afhandelen.
                
    
                                    water greg schreef:
hallo, ik heb zonet deze forum ontdekt. ik heb dan ook net het formulier ingevuld voor de nieuwe software update. wanneer mag ik deze verwachten? aangezien u zei dat het enkele uren duurt, kan ik dan verwachten dat het morgen (donderdag) avond in orde zal zijn? alvast bedankt
Als zij morgen deze update software op je technicolor bbox3 pushen kan dit zeker.
            Heb het formulier ingevuld, zullen er vandaag (26/10) updates doorgevoerd worden? Alvast bedankt!
                
    
                                    
            Ingevuld, hopelijk komt het er vandaag nog door.
                
    
                                    
            Geachte KimB,
Heb een privé berichtje doorgestuurd aan het proximus team. Dank je voor het advies.
Mvg, Ale
    
                            Heb een privé berichtje doorgestuurd aan het proximus team. Dank je voor het advies.
Mvg, Ale
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OK
