Skip to main content
Vraag

Deactiveren Voicemail

  • November 26, 2021
  • 11 reacties
  • 528 Bekeken

Beste Mod,

Is het mogelijk voicemail uit te schakelen?
Geprobeerd via Mijn Proximus, maar nadat de schuifbalk voor uit te zetten hele tijd in het oranje heeft gestaan, staat deze erna toch weer aan. Kaart wordt gebruikt voor een SMS/Telefoonmodule. Deze moet niet met voicemail opnemen.

Vriendelijke groeten,
 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 26, 2021

@MatthiasTh ik ga ervan uit dat het gaat over de gsm-nummer 0477xxxx01.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 26, 2021

@MatthiasTh Hier nog wat extra info:

  • IVR (6000) - Optie 4 - voor voicemail: optie 1
    • deactiveren of activeren van de voicemail: huidige status wordt gegeven + de optie om de voicemail te wijzigen (activeren of deactiveren) - De klant moet hiervoor in België zijn.
  • MyProximus - Mijn Diensten en Opties Beheren: voicemail
    • activeren of deactiveren

Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 29, 2021

Hallo Joel,

Voorlopig staat voicemail nog altijd actief.
Ik heb ook contact gehad met iemand van jullie via de chat. Deze persoon zou de voicemail ook hebben uitgezet, maar tot op heden nog zonder resultaat.
Deze simkaart zit in een sms/telefoon module. Heb deze kaart ook al in een gsm toestel gestoken en zo via MyProximus proberen te deactiveren. Ook zonder resultaat, het selectievakje komt altijd terug in het groen te staan.

Groeten,

Matthias


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 29, 2021

Dag @MatthiasTh ik maak hiervoor dossier 49722853 aan, onze achterliggende dienst doet het nodige! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 1, 2021

Beste,

Voicemail lijkt mij uitgeschakeld te zijn, waarvoor dank.

Vriendelijke groeten,

 


  • Apprentice
  • January 5, 2022

Ook ik probeer al 1 maand een oplossing te vinden om de voicemail te verwijderen van beide gsm nrs. Via MyPoximus, via de chat en zelfs telefonisch lukt het niet….wie weet een oplossing?

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 5, 2022

Dag @dcoomam wij deden intussen het nodige! :wink: Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • January 13, 2022

Beste, telkens ik de voicemail wil deactiveren via myproximus krijg ik de melding dat de vorige aanvraag eerst behandeld moet worden.. dit is al enkele dagen zo.

Kan de voicemail gedeactiveerd worden aub?


Martin
  • January 13, 2022

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.  


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 14, 2022

@Dreal Ik doe het nodige. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • January 14, 2022

Bedankt voor de snelle service!!

Prettig weekend