Als de prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze u hiermee verder helpen.
@Ria
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub, dan kijken we dit eens na.
Geert
GeertC schreef:
@Ria
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub, dan kijken we dit eens na.
Geert
Beste, ondertussen heb ik mijn klantnummer in mijn profiel gezet.
Dank u.
Nu is alles weg?
Het volgende staat er nu.
Cloud producten
Dankzij Cloud neem ik al mijn documenten, foto's, muziek en video's met me mee. Ze worden opgeslagen in een beveiligde ruimte. Ik heb er met één klik toegang toe, van gelijk waar en op gelijk welk toestel, en ik kan zelfs mijn bestanden delen met wie ik wil.
Abonnement
Cloud
Opslagcapaciteit
Productcode
De opslagcapaciteit wijzigen
Toegang tot Cloud
Fout
het is momenteel niet mogelijk om de status van uw account op te vragen.
Heb nog altijd geen Cloud en kan het ook niet opnieuw installeren. Kan er aub iemand van Proximus dit nakijken. Ik betaal toch maandelijks voor 100 Gb.
Mag, Ria.
@Ria De koppeling tussen je My Proximus en Cloud was inderdaad niet meer in orde. Kan je dit nu eens proberen en bekijken of je nu ook terug aan je foto’s kan ?
Nu staat er wel een weblink bij naar http://www.proximuscloud.be
Indien ik daar op klik krijg ik nog steeds “gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Dus nu geen foutmelding meer, maar toch ook geen toegang tot mijn foto’s.
Kan u aub nog eens iets proberen?
Mvg, Ria
Ria schreef:
Nu staat er wel een weblink bij naar http://www.proximuscloud.be
Indien ik daar op klik krijg ik nog steeds “gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Dus nu geen foutmelding meer, maar toch ook geen toegang tot mijn foto’s.
Kan u aub nog eens iets proberen?
Mvg, Ria
kan je de link nogmaals proberen ?
Spijtig maar ik geraak er nog steeds niet in.
@Ria Krijg je een foutmelding? Probeer je in te loggen met je MyProximus account?
Indien ik daar op klik krijg ik nog steeds “gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Dus nu geen foutmelding meer, maar toch ook geen toegang tot mijn foto’s.
Dit krijg ik indien ik probeer via MyProximus of rechtstreeks via de link van cloud.
En nog steeds geen oplossing. Indien ik wil bellen om technische hulp te vragen wordt de lijn onderbroken. Zijn mijn foto’s dan verdwenen.
Ondertussen is het opgelost.
Bedankt aan degene die de moeite gedaan heeft.
Ria
persoonlijke mening:
je betaalt maandelijks voor 100 Gb opslagruimte…hoeveel ??
Kan je niet beter een draagbare harde schijf of SSD aansluiten aan je pc (USB poortje) of via netwerk benaderen… Lijkt MIJ veiliger dan je foto’s “ ergens in de cloud” op te slaan
( zo doe ik dat in ieder geval, en een schijf van 1TB ( = 10 x waarvoor je nu betaalt ) heb je al voor rond de 100€, soms stukken goedkoper in de A… grootwarenhuis, maar die aanbiedingen komen maar eens per jaar voor, wel elk jaar)
Het tijdperk is wel voorbij dat men hoofdzakelijk met een vast toestel zoals een PC/laptop werkt en wordt er tegenwoordig veel meer gewerkt via veel verschillende mobiele toestellenen is de cloud natuurlijk de gemakkelijkste oplossing om van op al die toestellen deze bestanden overal ter beschikking te hebben. Maar uiteraard doet iedereen wat hij zelf het beste vindt in zijn eigen situatie.