Skip to main content
Vraag

afspraak

  • June 21, 2022
  • 11 reacties
  • 77 Bekeken

een week of 2 geleden is de installateur langsgekomen maar ze konden de installatie niet doen wegens dat de kabel niet aanwezig was , nu gingen ze die normaal morgen komen leggen , krijgen we vandaag telefoon dat ze niet komen omdat ze de plannen niet hebben en ze die eerst moeten zoeken , ze hebben 2 weken de tijd gehad om ze te krijgen , hoelang gaan we nu nog moeten wachten zitten bijna 2 maanden zonder WiFi , zonder tv , zonder gsm abonnement , als dit zo blijft duren ga ik gewoon naar een andere provider 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2022

@Femie2304  Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via ticket IM11929956. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2022

Ja ik heb een mailtje gekregen dat ze de 5de juli komen , zou dit niet eerder kunnen aangezien ik WiFi nodig heb voor mijn werk , en is dat de kabel leggen en de installatie samen of ?

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2022

@Femie2304 De afspraak staat inderdaad op 05/07 (DAG). Alles gebeurt op 1 dag. Heb je al een gsm-nummer bij Proximus waar ik eventueel extra data op kan activeren? Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2022

Ja die heb ik , die werkt nog niet 


  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2022

Ik heb een onbeperkt abonnement aangevraagd 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2022

@Femie2304 Mag de gsm al eerder actief komen te staan dan de installatie van internet en tv? Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2022

Ja dat mag 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 22, 2022

@Femie2304 Het klantnummer van de vorige operator blijkt niet correct te zijn. De import wordt namelijk geweigerd. Kan je in het veldje Ticket in jouw profiel (forum) het klantnummer en/of simkaartnummer noteren van je huidige operator? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2022

Mag dat ook via de mail die ik van Proximus heb gekregen ?

 


  • Auteur
  • Rising star
  • June 22, 2022

Ik heb het aangepast via de mail die ik gekregen heb van Proximus 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 23, 2022

@Femie2304 Dank je wel. De import van het gsm-nummer is voltooid. Ik heb hier gratis data op geactiveerd in afwachting van de activatie van internet en tv. Zo kan je deze gebruiken als hotspot indien nodig. Laat ons na de installatie van de technieker iets weten via deze weg. Dan plaatsen we het gsm-abonnement in het pack. Groetjes, Antonella