Proximus, kan iemand oplossing bieden voor dossier 47293122 aub?
Volgens beloftes in de shop zou inmiddels moeten overgeschakeld zijn op Mobilis S maar nog steeds geen bevestiging per mail of sms.
Order R00000026009666826.
Graag oplossing en status.
Proximus, kan iemand oplossing bieden voor dossier 47293122 aub?
Volgens beloftes in de shop zou inmiddels moeten overgeschakeld zijn op Mobilis S maar nog steeds geen bevestiging per mail of sms.
Order R00000026009666826.
Graag oplossing en status.
Beste antwoord door Mv78
Beste mensen van Proximus,
Ik verwacht wel degelijk snel een oplossing voor mijn probleem. Na meermaals telefoneren met de klantendienst om de status te kennen wist iemand mij te vertellen dat mijn klantnummer (dat werd aangemaakt voor de aankoop van mijn abonnement), volledig vast is komen te zitten intern bij de systemen van Proximus. Blijkbaar is ook het order geannuleerd. Niemand vd klantendienst kan blijkbaar een nieuw order aanmaken voor het abonnement.
Kan iemand hier dringend voor een oplossing kijken aub want ik zou terug willen telefoneren met mijn BESTAAND nummer (los van de torenhoge Pay&Go kosten).
Mijn nummer is altijd van Proximus geweest en bestaat al meer dan 10 jaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.