Vraag

Downloaden

  • 5 February 2020
  • 9 reacties
  • 118 Bekeken

Als mijn zoon op zijn computer iets download stopt het beeld van de tv. Als de download gedaan is dan is alles weer normaal. Nog iemand die daar problemen mee heeft. Ondertussen weer oude decoder aangesloten en geen problemen. Met de V7 wel probleem.


9 reacties

hoe is je decoder verbonden rechtstreeks met bbox via een netwerkkabel.

V7 is wel ook nog in testfase /debugingfase.

 

Ja de decoder is rechtstreeks verbonden met de bbox met een netwerkkabel

Kan je eens volgende procedure toepassen:
de V7 decoder volledig herstarten
vervolgens de decoder 10 minuten laten spelen op live tv
Hierna de decoder uitschakelen met de afstandsbediening (in stand by) .
Deze 10 minuten in standby laten en vervolgens terug uit stand-by halen,
dus terug aanschakelen met afstandsbediening. 

Ik zal eens proberen zoals u zegt en de V7 decoder weer eens aansluiten. Ik heb wel nog een bbox 3 en geen bbox 3V+, ik weet niet of dat enig verschil maakt Gr dirk

Als hier iemand van proximus langskomt kunnen zij u daarover verder informeren of er zouden gekende  problemen zijn met de bbox3 in combinatie met de V7 en dat een bbox3V+ hierin zou soelaas brengen, maar ik denk van niet, enfin je kunt zien als je de opstartprocedure gevolgd hebt of het iets opgelost heeft, je kunt ook altijd  daarna nog eens je bbox3 resetten.

bbox3 resetten > klik hier

Reputatie 1

Als mijn zoon op zijn computer iets download stopt het beeld van de tv. Als de download gedaan is dan is alles weer normaal. Nog iemand die daar problemen mee heeft. Ondertussen weer oude decoder aangesloten en geen problemen. Met de V7 wel probleem.


Hier geen problemen allse is goed, aangesloten met kabel op switch en pc en extra router voor andere toestellen.

en welke bbox3 heb je, een bbox3v+ van sagemcom of ene van technicolor.

Reputatie 1

Ik gebruik enkel de v7 aangesloten momenteel,

Ja dan verkeer je natuurlijk in een andere situaties dan Eagle en natuurlijk moeilijk om te vergelijken.

Reageer