Beste mensen,
Het is nu al de zoveelste keer dat ik schrijf of naar de service dienst bel, er komt maar geen oplossing.
Het internet blijft maar uitvallen, (alleen al dit uur 3x uitgevallen) er zijn al zovaak al monteurs komen kijken.
Deze monteurs kunnen op dat moment niets vinden omdat dan het internet het gewoon doet.
Ik heb op dit moment echt genoeg ervan, ben blij als volgend jaar mijn contract afgelopen is.
Ik was zelf ook nog zo stom om het contract met een jaar te laten verlengen.
Maarja..,
Deze uitval problemen zijn al vanaf het begin dat ik internet heb van Belgacom.
Tig keren monteur geweest, die maar niets kan vinden.
De laatste monteur zei zelf tegen mij "weet wel je zeker dat je zelf niet de B-Box per ongeluk uitgeschakeld, want met het internet is toch echt niets aan de hand"
Volgens dezelfde monteur is er ook geen VDSL mogelijk bij mij thuis ?
Dit begrijp ik dus ook niet, want volgens de website van Belgacom tv kan ik dus 2 tv's met HD aansluiten.
Heb altijd gedacht als je digitale tv met HD kan nemen, dat erdan ook VDSL op de internet mogelijk is.
Ik ben zelf Nederlander en ik had in NL ook al vele jaren internet, maar heb daar nog nooit problemen gehad met uitval. (wil hiermee alleen zeggen, dat ik echt wel met een computer overweg kan)
Maar om nu alweer een monteur te laten komen, zie ik echt niet meer zitten.
Heb de laatste 5x als antwoord van die monteurs gehad, dat er met het internet niets mis is.
Endat ik de monteur moet gaan betalen als het uiteindelijk toch mijn schuld is.
Begrijp wel niet hoe dit mijn schuld kan zijn, want het internet valt gewoon uit tijdens het surfen.
De B-Box2 verliest dan opeens zijn adsl signaal (lampje adsl gaat uit & na ongeveer 5 seconde start hij gewoon weer op)
Het gaat soms vele weken goed zonder uitval. (daarom kan een monteur dus ook niets vinden)
De B-Box is ook niet stuk, want dit is al mijn 2 de.
Tevens is de gehele telefoon-bedrading van het inkom-punt tot de B-Box vernieuwd.
Volgens mij kan dit probleem daarom ook niet in huis liggen.
De uitval is het ergste als er onweer op komst is enof geweest is. (Die dagen erna zijn meestal dan vele uitvallen op een dag)
Vlak voordat het echt begint te onweren, valt de B-Box ook altijd uit. (ADSL lampje knippert dan, start op & valt meteen dan weer uit)
Dus bij onweer trek ik dan ook maar de Telefoon & stroom stekker uit de B-Box.
Zodra de onweer voorbij is, doe ik dan de B-Box weer aansluiten en resetten. (Dan start hij meteen weer normaal op)
Ik weet het zelf ook niet meer & een oplossing verwacht ik ook niet snel meer.
groetjes Paul
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.