Hallo,
Net als elke Proximus klant werd vorige week de zenders weer van plaats veranderd...
Nu, wanneer ik de zenders terug wil aanpassen likt dit, maar na een uurtje kom ik tot de constatie dat sommige zenders terug van plaats worden verwisseld...
Dit maakt het onmogelijk om mijn volgorde er door te krijgen en dit begint echt op mijn zenuwen te werken...
Ik heb reeds de decoder gereset, ik heb reeds de truc geprobeerd van de eerste 15 zenders eerst te verplaatsen...
Ik ben ten einde raad en begin serieus over na te denken om een andere provider te nemen voor tv...
Iemand nog tips of raad of mensen met hetzelfde probleem ?
Zender hernummering na een tijd ongedaan gemaakt...
Bladzijde 2 / 2
A
De configuratie is gebeurd en normaal zou je weer verbinding moeten hebben. Mogelijks moet je eens je decoder heropstarten.
Kan je even kijken of een wijziging nu wel vast blijft staan?
Kan je even kijken of een wijziging nu wel vast blijft staan?
Wat hebben jullie nu juist gedaan ?
De router is herstart enzo...
Is het probleem verholpen ?
De router is herstart enzo...
Is het probleem verholpen ?
A
Ik zal best dan even jouw configuratieprofiel van nul af aan heropbouwen. Jouw diensten zullen wel een kwartiertje onbeschikbaar zijn, is dat een probleem voor jou nu momenteel?
A
Kan je even jouw lijn- en/of klantennummer aanvullen in jouw profiel op het Forum hier? Dan kijk ik na wat er gaande is en wat er kan gedaan worden.
Louter ter info: Als het proximus team hier uw post doorneemt, kunnen zij dit verder uitvissen waar het probleem zich eventueel situeert.
Is dit een v5 decoder of een v5-compact die je hebt, mss ook interessant om weten.
Is dit een v5 decoder of een v5-compact die je hebt, mss ook interessant om weten.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.