Vraag

Zender hernummering na een tijd ongedaan gemaakt...



Toon eerste bericht

34 reacties

De configuratie is gebeurd en normaal zou je weer verbinding moeten hebben. Mogelijks moet je eens je decoder heropstarten.
Kan je even kijken of een wijziging nu wel vast blijft staan?
Reputatie 2
Badge +1
Nog is de bbox resetten...
Reputatie 2
Badge +1
Wat hebben jullie nu juist gedaan ?
De router is herstart enzo...

Is het probleem verholpen ?
Reputatie 2
Badge +1
Dat mag ?
Ik zal best dan even jouw configuratieprofiel van nul af aan heropbouwen. Jouw diensten zullen wel een kwartiertje onbeschikbaar zijn, is dat een probleem voor jou nu momenteel?
Reputatie 2
Badge +1
Dit is gebeurd
Kan je even jouw lijn- en/of klantennummer aanvullen in jouw profiel op het Forum hier? Dan kijk ik na wat er gaande is en wat er kan gedaan worden.
Louter ter info: Als het proximus team hier uw post doorneemt, kunnen zij dit verder uitvissen waar het probleem zich eventueel situeert.

Is dit een v5 decoder of een v5-compact die je hebt, mss ook interessant om weten.
Reputatie 2
Badge +1
Niemand hier die me kan helpen of hetzelfde probleem heeft ?

Reageer