Beste, ik heb onlangs een nieuwe smartphone besteld in de Proximus winkel in Wijnegem. Echter, daar er iets niet in orde was met mijn bestand kon de koop op dat moment niet doorgaan en werd er gevraagd de volgende dag terug te komen. De volgende dag was er echter nog niets in orde. Integendeel, ik werd door een totaal ongeïnteresseerde (op het randje van arrogante) medewerker afgewimpeld. Er werd niet medegedeeld wat er nu in feite niet in orde was, wat ik er aan zou kunnen doen of wanneer dit in orde zou komen. Daar ik niet altijd zomaar vrij heb zit ik nu vier dagen zonder GSM en moet ik maar afwachten tot Proximus de goedheid heeft om de zaak in orde te maken. Dit is een bedrijf als Proximus onwaardig. Daarenboven vind ik het ronduit schandalig dat er niet eens een normaal Email adres bestaat waar wij met onze klachten terecht kunnen. Kan er iemand via dit forum mij eens op de hoogte brengen waarom mijn aankoop geblokkeerd is, hoe dit in orde kan gebracht worden en hoe men mij dan op de hoogte gaat brengen dat alles in orde is en ik mijn GSM kan gaan ophalen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.