Skip to main content
Beste,



vooreerst de beste wensen!

mijn schoonouders hadden vroeger een zaak en de naam van zaak zat ook in hun mailadres.

Naam.zaak@skynet.be. Ze gebruikten dit ook om in te loggen op myproximus (e-services).

Nu is deze zaak gestopt. Is het mogelijk dat ik dit mailadres kan veranderen? Of moet ik twee aliassen aanmaken met hun eigen naam. En dan één van die adressen gebruiken om in te loggen op myproximus?
Ter info: Naam.zaak@skynet.be is ook een alias dus kun je evengoed aliassen bijmaken waardoor er verder kan ingelogd worden met Naam.zaak@skynet.be. Al deze aliassen verwijzen trouwens naar de zelfde Mailbox, anders moet je een nieuwe mailbox aanmaken via http://myproximus.be

namelijk via:

> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/Overview/Proximus-Mail__/manage-mailbox

NB: nieuwe aliassen met @skynet.be kan niet meer wel met @proximus.be



Als u echter toch het mailadres Naam.Zaak wilt verwijderen, moet je dan ook de login van je myproximus aanpassen

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html
Ok.

Bedankt!

Reageer