Skip to main content
Beste,



Er stond op 24 september een installatie ingepland door een technieker maar ik heb niemand gehoord of gezien. Het pakket werd besteld door mijn werkgever waardoor er een fout in het gsm nummer zou zitten. Ze hebben me bevestigd dat ze dit hebben laten aanpassen bij de dienst afspraken maar dit lijkt nu toch voor problemen te zorgen..



Vervolgens kreeg ik een e-mail dat ik de installatie gemist heb en deze verplaatst moet worden. Kan ik via hier de nieuwe afspraak vastleggen en eventueel GSM nummer laten aanpassen?



Alvast bedankt.
Dag StieneBras,

De nieuwe afspraak voor de installatie staat ingepland op 11/10 in de namiddag.

Groetjes,

Antonella
Beste,



Bedankt voor je antwoord. De afspraak heb ik inderdaad opnieuw kunnen inplannen. Maar er staat nog steeds een fout GSM nummer gekoppeld aan deze afspraak. (my proximus:- > mijn afspraak->..)



Kan dit GSM nummer aangepast worden naar het correcte nummer ?



Alvast bedankt.
Dag StieneBras,

Het correcte gsm-nummer werd genoteerd als extra opmerking voor de technieker. Deze informatie stroomt helaas niet door naar MyProximus.

Groetjes,

Antonella
Beste,

Bedankt hiervoor, welk GSM nummer hebben jullie doorgegeven? Kan ik je het correcte nummer doorgeven via DM?
Dag StieneBras,

Het GSM-nummer dat genoteerd staat in je profielgegevens eindigend op 07.

Groetjes,

Antonella

Reageer