Die website is een regelrechte ramp.
Tusen 20.00h en 23.00h valt die om de 10 min. uit.
Oeps….en terug op het startscherm.
Ik krijg daar horens van!!!
Die website is een regelrechte ramp.
Tusen 20.00h en 23.00h valt die om de 10 min. uit.
Oeps….en terug op het startscherm.
Ik krijg daar horens van!!!
Ik krijg daar voor het ogenblik een foutbericht “Bad request ….” . Maar ik geef toe : het is in Linux en met Vivaldi, dus dat is redelijk ongewoon.
Op de app in android gaat dat wel goed.
ik kan echt niet klagen van pickx, gebruik dit geregeld vanop de laptop
Ok Martin, website met win 10?
Inderdaad
Op welke internet browser kijk je tv?
(Microsoft Edge, Google Chrome, firefox, ..)
Geert
Geert,
Google Chrome.
Volgens mij die periode te druk.
Heb je al een andere browser geprobeerd?
Geert
Zal dat deze avond is uitproberen.
Wat ook zeer vervelend is, wanneer je een radio zender neemt, duurt enkele minuten voor die begint
te spelen.
3 verschillende webbrowsers geprobeerd, nada.Om de 10 min. valt hij uit.
Overgeschakeld naar VRTnu heel de avond geen probleem.
Het ligt dus wel degelijk aan de site.
Krijg ook onderaan bericht, ‘wij wachten op proximus”
Na 2 seconden terug startpagina.
-Is je PC via kabel of draadloos verbonden ?
-Kan je ook eens testen op een ander toestel ?
-Heb je dit probleem ook als je via de app kijkt ?
beste HadewychT,
Heb dat allemaal al getest.
Als met een andere site VRTnu wel prima werkt denk ik dat je het probleem bij proximus moet zoeken.
De app android werkt naar het schijnt wel goed.
ik heb nu een android box besteld, 6K 4GB RAM 64GB ROM.
Als dit niet goed gaat, schakel ik over naar telenet na 40j…..
Wat waren dan de resultaten als je dat getest hebt ? Werkt het op een andere pc wel goed ? En is deze pc via lan of wifi aangesloten ?
Ik zoek graag mee naar een oplossing, vandaar al deze vragen om een beter beeld van de situatie te krijgen en zo een mogelijke oorzaak te vinden. Jammer genoeg kunnen we op zo’n vragen niet altijd onmiddellijk een eenduidig antwoord geven.
Beste,
Als je naar een oplossing zoekt, bij het software team is dan een goed idee.
Er zijn nog tal van mankementen aan die website.
Als een programma bezig is en je doet een herstart, zal bij het einde van de live versie de herstart ook stoppen,kan je volledig opnieuw beginnen wil je het einde zien, of soms dat rondeke even draaien en je bent een paar minuten kwijt.
Opgenomen programmas van een paar weken geleden zijn nu plots alleen via decoder te bekijken.
Radio begint pas na enkele minuten te spelen.
Dikwijls moet er terug ingelogd worden enz…
Beste,
Bedankt, denk dat dit de oplossing is.
Hier ben ik dan weer…
Heb nu een nog groter probleem.
Weet niet hoe dit kan maar ik ben mijn voetbal kanalen kwijt.
Vandaag ook constant onderbrekingen.
Ben het nu wel heel beu aan het worden.
Mvg, Andre
Ik had juist al op je vorige post met de zelfde klacht geantwoord hier >
die voetbalkanalen ben je die ook kwijt op je decoder.
enfin morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs en hopelijk kunnen ze dit verder oplossen voor u.
Beste Martin,
Ja, sorry ik vindt mijn weg niet goed op dit forum.
Heb nu toch mijn vorige post gevonden en ga daar dan op verder.
Op decoder weet ik niet, zit nog tot dinsdag in buitenland, vandaar...
Op mijn smartfone, android is ook weg.
Hoe kan dit nu dat ik vandaag daar ben van afgesloten?
Nu zie ik bij verschillende kanalen dat het kinderslot is geactiveerd!!!!
Kan enkel gedurende 10 minuten terug activeren.
Dit is werkelijk niet meer te doen hé.
Je zou eventueel nu kunnen bellen naar helpdesk.
Nationaal: 0800 22 200 GRATIS
Buitenland: +32 475 15 60 00 GRATIS
Die Pickx website is verschrikkelijk, beeld is niet om aan te zien door de veel te lage bitrate. Hallo Proximus, het is nu bijna 2020 en geen 2005. Het wordt tijd om wat minder gierig te zijn met bandbreedte.
Is dit op een groot scherm mss dat je die beelden cast
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.