Webmail lukt niet

  • 20 December 2019
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik tracht mijn mail te lezen via Mijn Proximus en dat lukt langs geen kanten.

Ik ben dus ingelogd op “Mijn Proximus”. Ik ga naar Proximus Mails (ik zie al mijn emailadressen!)→ Mijn emails lezen.

Dan krijg ik een venster “Inloggen op Proximus Mail”, en dat lukt voor geen van alle mail-adressen!

Paswoord is zeker correct!

Let wel : ik doe alles met een desktop PC. Proximus schijnt vergeten te zijn dat zulks ook nog bestaat!

TV kijken op een desktop hapert langs alle kanten en die Pickx-site trekt ook op niet al te veel, mails raadplegen lukt niet…

Heel goed bezig Proximus!!!!

 

Maar wat er wel goed werkt, is dat je een enquete voorgeschoteld krijgt zodra je op het Forum komt : “Heb je gevonden wat je zocht?”en dat terwijl ik verdomme nog moet beginnen!

 


This topic has been closed for comments

7 reacties

heb je al geprobeerd op je pc om te surfen naar http://webmail.proximus.be of je zo kunt inloggen

Indien dit niet lukt dan eens met een ander browser proberen of het dan wel lukt.

Reputatie 2
Badge

Martin,

 

Ik denk dat Proximus het noorden kwijt is.

Ik probeer het via je link en dan krijg ik plots alles in het Frans te zien, maar goed…

Helaas lukt het ook hier niet.

Maar met een andere browser (Seamonkey) lukt het wel, zij het ook in ‘t Frans.

 

Groet,

 

f.

 

 

taal kun je veranderen boven rechts op FR klikken > dan NL klikken

Ik weet niet welke browser je gebruikt waarbij het niet lukte maar daar zou je eens
de cookies,  history /cache eens kunnen wissen en mss lukt het dan wel.

Reputatie 6
Badge +3

De webbrowsers kijken ook naar de regio en taal instellingen van uw computer. Wanneer de installatietaal Frans is dan wordt de website in het Frans weergegeven. Zie hier: https://support.microsoft.com/nl-be/help/4027670/windows-10-add-and-switch-input-and-display-language-preferences Maar ik heb ook het probleem dat de taal ook standaard op FR staat. Maar wat Martin zegt is het meest waarschijnlijke.

Dat klopt toch niet volledig want met verschillende laptops met verschillende regio/taalinstellingen is toch in het frans en vroeger was dit zo niet, dus zou wel iets kunnen te maken hebben met wat de cookies bijhouden (cookies worden wel toegelaten dus dat kan ook de reden niet zijn).
 

Reputatie 6
Badge +3

@Martin :  In het geval van fic66 heeft het inderdaad niet met die instelling te maken. Ik wou dit gewoon als aanvulling geven dat dit ook een oorzaak kon zijn. 

Ze zullen bij een update weer iets vergeten hebben zeker :slight_smile: