Ik heb vandaag 3 gsm nummers overgezet van een andere provider naar proximus. Om alles correct te laten verlopen ben ik naar proximuscenter gegaan. Ik had al een pack voor TV + Vaste lijn+ internet (Bizz office ) en wilde ook mijn gsm abonnementen laten beheren door proximus. Voor de abonnementen werd gekozen voor 1 mobilus M (€ 22.31) en 2 maal bizz mobile s ( € 13 elk ). Een paar uur later bekeek ik toevallig de website van proximus en daar zag ik de mogelijkheid om voor deze 3 abonementen een webdeal af te sluiten voor 6 maanden die mij samen € 3 zou kosten. Dus had ik mij de moeite bespaard om naar een proximuscenter te gaan en gewoon via een paar muisklikken een contract aan gegaan , dan had ik voor de eerste 6 maanden € 270 kunnen besparen.
Mijn vraag is nu, waarom hebben ze mij dat niet gezegd in het center en kan dit nog enigszins gecompenseerd worden. Zoniet, dan vrees ik dat je op korte termijn een klant zal verliezen