Wanneer de app MyProximus (niet meer) werkt

  • 15 January 2018
  • 11 reacties
  • 8733 Bekeken

Reputatie 1
Enige oplossing.
1. verwijder de app
2. herstart uw smartphone (belangrijk!!!)
3. download de app en installeer
4. WIFI UIT en 4G AAN (belangrijk!!!)
5. Open de app, (verbinding 1ste maal via 4G) en doorworstel en paar schermen
6. zie WIFI terug aan

grtz
marc

11 reacties

Altijd het proberen waard, maar het kan ook een instelling zijn dat ze moeten doen bij Prox vooraleer het zal werken.

Is er dan een reden dat 4G moet aanstaan en het niet zou lukken met 3G, ik vraag dit omdat ik juist al net het omgekeerde gelezen heb?
Reputatie 1
Martin,

werkt met beiden, afhankelijk van je woonplaats/dekking...
Ok thanks
Bij mij werkte de app al enkele maanden niet meer, Ik kreeg steeds "........ probeer het later opnieuw".
Ik had myproximus reeds enkele keren verwijderd en terug geinstalleerd, maar zonder resultaat.
Ik heb nu een oplossing.
1 Verwijder de app, 2 Installeer opnieuw, maar open de app nog Niet.
3 Ga naar 'Instellingen' (van smartphone), zoek onder 'Apps' de 'MyProximus' app, en klik erop.
4 klik nu op 'Gegevens Wissen' .
5 Open nu de MyProximus app,
Bij mij werkte het daarna terug.
larie , reeds herhaaldelijk verwijderd op smartphone , zelfs en pas op , nu komt het , een totaal reset gedaan van de smartphone !!!! , ge begrijpt toch wat ge leest ? want velen zitten hier op forurm , en zijn dom , heel dom , straf gesproken hé ! dit is niet anitabo die dit schrijft maar haar man !!!! zelfs op pc lukt lukt het niet om naar mijn produkten te gaan of iets anders , alleen de fackturen kan ik zien ! , maar naar mijn verbruik kan ik niet maar zie wel staan dat ik buiten de bundel ben ! zodus #Proximus , jullie gaan wel de faktuur opsturen hé , want het is vandaar dat het moet komen !!! de gewone man pluimen en aan de top 100.000den eurotjes in de pocket ! maar nu ga ik eerst op vakantie en naar terugkomst krijgen jullie een C4 opgestuurd ! werknemers die niet voldoen , gooien ze ook eruit ! maak jullie huiswerk naar behoren !
patat nog eens verwijderd en installatie , openen met 4G , mijn scherm laat zien ," uitroepteken , Deze dienst is momenteel niet beschikbaar . Probeer het later nog eens . " !!!!!! wanneer is later , nooit ? zelfs geprobeerd een andere mobiel nummer te reloaden , " Oeps, er ging iets mis ! Probeert u het later opnieuw. " hahahahahaha , idioten bij Proximus !
hoe komt het zoveel klachten , dit werkt niet , dat werkt niet ! Proximus , You have a problem !
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, je mag me via volgende link je gebruikersnaam eens doorsturen, dan kijken we je account eens na. Groeten Geert
Reputatie 3
Ik heb hetzelfde probleem, de app werkt niet meer sinds vorige week.. Ook, op de website kan ik niet meer mijn producten beheren. Ik krijg het volgende bericht:

"Beste klant,
Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus."

Ik heb de klantendienst gebeld en ze proberen me naar duurdere pakketten te duwen.
Het lijkt een marketingstrategie om mensen indirect te laten betalen voor myproximus diensten.
Ik had hetzelfde probleem. Wat na veel proberen bij mij hielp: App verwijderen, opnieuw installeren, in instelling smartphone naar apps gaan, daar My Proximus zoeken en dan 'gegevens wissen'. Dan app openen en aanmelden via my proximus account (als je dit account niet hebt via website aanmaken, lukte niet via app bij mij). Ik heb hetzelfde probleem, de app werkt niet meer sinds vorige week.. Ook, op de website kan ik niet meer mijn producten beheren. Ik krijg het volgende bericht:

"Beste klant,
Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus."

Ik heb de klantendienst gebeld en ze proberen me naar duurdere pakketten te duwen.
Het lijkt een marketingstrategie om mensen indirect te laten betalen voor myproximus diensten.
Reputatie 3
Ik heb je procedure geprobeerd, maar het werkt niet voor mij.
Dank je Lutj!

Ik had hetzelfde probleem. Wat na veel proberen bij mij hielp: App verwijderen, opnieuw installeren, in instelling smartphone naar apps gaan, daar My Proximus zoeken en dan 'gegevens wissen'. Dan app openen en aanmelden via my proximus account (als je dit account niet hebt via website aanmaken, lukte niet via app bij mij). Ik heb hetzelfde probleem, de app werkt niet meer sinds vorige week.. Ook, op de website kan ik niet meer mijn producten beheren. Ik krijg het volgende bericht:

"Beste klant,
Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus."

Ik heb de klantendienst gebeld en ze proberen me naar duurdere pakketten te duwen.
Het lijkt een marketingstrategie om mensen indirect te laten betalen voor myproximus diensten.

Reageer