Skip to main content
Bij het terug opstarten van de tv vraagt die om de lijnnummer en geef ik die in maar telkens zegt het dat het fout is.
Je kunt die terugvinden via je MyProximus account

>

http://myproximus.be

Normaal is dit je vaste telefoonnummer en als je geen vaste telefoon hebt dan is dit een fictief telefoonnummer. zoek dan meer specifiek onder de rubriek TV op myproximus.

Als het niet lukt kan iemand van het Proximus team je morgen verder helpen als ze hier terug langskomen.

Je kunt er morgen ook eventueel voor bellen naar de helpdesk 080022800 indien je dit verkiest.
Ik heb een vast toestel en geef ook de nr op wat in het boekje staat.

Bij myproximus vind ik mijn telefoonnummer niet terug.

Waar staat dit juist?
als je ingelogd bent klikke op "mijn producten" of door rechtstreeks op onderstaande link te klikken:

> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home

je vindt het telefoonnummer terug

onder "Phoneline "

en ik vind het zelfde nummer ook terug

onder "Proximus TV"
Je kan dit ook op de factuur terugvinden. Onder identificatienummer voor het internet.



Mvg



Charlotte

Reageer