Voorstel resterende punten Premium club



Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 5
Voor alle duidelijkheid ik heb nooit de bedoeling gehad deze punten naar mij te laten overschrijven.
mvg
Jamo, het is niet mijn bedoeling om met de beschuldigende vinger te wijzen naar wie dan ook, maar je begrijpt zeker en vast je dat voorstel, hoe nobel ook, door eender wie kan worden misbruikt.
Het is dan ook PX die de resterende punten spontaan zou moeten overmaken aan goede doelen. Liefst zonder dat wij hen daarop zouden moeten wijzen.
En dat was de opzet van mijn vorige post. En van jouw openingspost!
Reputatie 7
Badge +3
Het is zeker een goed idee om onderling punten naar mekaar te transfereren om zoveel mogelijk schenkingen te kunnen doen aan goede doelen.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 5
Geachte Antonella,
Met alle respect maar dat was niet het geen ik voorstelde. Dit is praktisch niet te realiseren. Hoe moeten honderden of wellicht duizenden klanten onderling punten beginnen transfereren? Ik kan me voorstellen dat Proximus liever die vele punten liever verloren zien gaan,daar hoeven ze niets voor te doen en het kost niets. Ik had echter gehoopt dat jullie dit op een hoger niveau konden voorleggen en dat er misschien iemand met het hart op de juiste plaats hier wat tijd kon insteken en een paar goede doelen mee kon steunen. Misschien kan iemand een link plaatsen op facebook (ik heb geen account)naar dit onderwerp dan wordt het misschien opgepikt door de juiste persoon binnen Proximus.
mvg
Reputatie 4
Badge +2
Zo zie ik het ook ☺️
Maandag als er hier terug iemand van Proximus langskomt kan dit voorstel toch eens intern voorleggen aan de geschikte persoon die dit zou enigszins kunnen verwezenlijken.
Reputatie 7
Badge +3
Dit werd doorgegeven. Als we hier een antwoord op krijgen, laten we dit weten. Groetjes, Antonella
Ik vermoed dat iedereen daar wel een goed gevoel aan kan overhouden.
Eigenlijk vraag ik mij hierbij af of er dan nog zoveel klanten zijn die op het einde nog veel punten gaan over hebben, en of proximus als het zo ver komt, dan op één of ander manier gaat bekend maken voor hoeveel er aan een goed doel zal gestort worden en aan welke goede doelen dan?

Reageer