Ik schonk als ik voldoende gespaard had mijn punten aan één van de goede doelen die beschikbaar waren. Nu heb ik punten tekort en daar er geen meer bij komen na 1 juli zijn deze dus verloren. Dus stel ik voor dat Proximus alle onbruikbare punten die bij de klanten overblijven samenvoegt en aan "Kom op tegen kanker" schenkt.
mvg
Bladzijde 1 / 2
Als je schenkt aan kom op tegen kanker wil ik mijn punten overzetten.
Tja Kelly ik kan daar niet veel aan doen, is maar een voorstel dat ik doe. En of Proximus dat wil doen weet ik niet,afwachten dus.
mvg
mvg
je kunt toch nog altijd punten schenken aan iemand anders via myproximus > premiumclub …..
En waarom zou ik punten schenken aan iemand anders? Dan geef ik liever aan een goed doel. En mijn voorstel is voor de overblijvende punten van alle klanten waarvoor facturen betaald zijn en waar Proximus al inkomsten aan heeft. Die gaan nu allemaal verloren. Stel dat er 1000 klanten 100 punten overhebben. Dat zijn 100.000 punten. 100 giften voor kom op tegen kanker. Of 25 keer 10 vaccins tegen polio voor unicef. Zou toch een mooi gebaar zijn van Proximus. Dus overtuig u werkgever.
mvg
mvg
Wat ik bedoelde is dat Kelly toch kan schenken aan u als jij ze dan schenkt aan een goed doel, wat ik toch verstaan heb uit je TS en dacht ik dat je dit nog gedaan had en het nu terug wou doen, maar blijkbaar heb ik het dan verkeerd begrepen!
Het idee van Jamo is heel goed, maar dan zou Proximus ervoor moeten zorgen. Want stel dat ik resterende punten geef aan iemand anders en als die niet eerlijk is dan houd hij ze voor zich zelf en geeft ze niet aan een goed doel, dus geen oplossing. Maar ja, Proximus kent maar alleen sponsoring van voetbalploegen en dergelijke, maar goede doelen daar en tegen ...................................
Proximus mag mijn overblijvende 3653 punten aan een goed doel schenken, daar zou ik hoegenaamd geen probleem mee hebben.
Van mij ook
Ik volg Peter in zijn redenering - niet dat ik Jano wantrouw - maar als Proximus de overblijvende punten massal wegschenkt aan of verdeeld onder de goede doelen kan er voorzeker geen misbruik zijn.
Hamvraag is wat Proximus zal doen met die - ongetwijfeld - vele miljoenen ongebruikte punten?
Stilzwijgend verloren laten gaan of toch maar naar het goede doel?
Zou hier een officiël reactie op komen?
Voor alle duidelijkheid ik heb nooit de bedoeling gehad deze punten naar mij te laten overschrijven.
mvg
mvg
Jamo, het is niet mijn bedoeling om met de beschuldigende vinger te wijzen naar wie dan ook, maar je begrijpt zeker en vast je dat voorstel, hoe nobel ook, door eender wie kan worden misbruikt.
Het is dan ook PX die de resterende punten spontaan zou moeten overmaken aan goede doelen. Liefst zonder dat wij hen daarop zouden moeten wijzen.
En dat was de opzet van mijn vorige post. En van jouw openingspost!
Het is dan ook PX die de resterende punten spontaan zou moeten overmaken aan goede doelen. Liefst zonder dat wij hen daarop zouden moeten wijzen.
En dat was de opzet van mijn vorige post. En van jouw openingspost!
Het is zeker een goed idee om onderling punten naar mekaar te transfereren om zoveel mogelijk schenkingen te kunnen doen aan goede doelen.
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Geachte Antonella,
Met alle respect maar dat was niet het geen ik voorstelde. Dit is praktisch niet te realiseren. Hoe moeten honderden of wellicht duizenden klanten onderling punten beginnen transfereren? Ik kan me voorstellen dat Proximus liever die vele punten liever verloren zien gaan,daar hoeven ze niets voor te doen en het kost niets. Ik had echter gehoopt dat jullie dit op een hoger niveau konden voorleggen en dat er misschien iemand met het hart op de juiste plaats hier wat tijd kon insteken en een paar goede doelen mee kon steunen. Misschien kan iemand een link plaatsen op facebook (ik heb geen account)naar dit onderwerp dan wordt het misschien opgepikt door de juiste persoon binnen Proximus.
mvg
Met alle respect maar dat was niet het geen ik voorstelde. Dit is praktisch niet te realiseren. Hoe moeten honderden of wellicht duizenden klanten onderling punten beginnen transfereren? Ik kan me voorstellen dat Proximus liever die vele punten liever verloren zien gaan,daar hoeven ze niets voor te doen en het kost niets. Ik had echter gehoopt dat jullie dit op een hoger niveau konden voorleggen en dat er misschien iemand met het hart op de juiste plaats hier wat tijd kon insteken en een paar goede doelen mee kon steunen. Misschien kan iemand een link plaatsen op facebook (ik heb geen account)naar dit onderwerp dan wordt het misschien opgepikt door de juiste persoon binnen Proximus.
mvg
Zo zie ik het ook
Maandag als er hier terug iemand van Proximus langskomt kan dit voorstel toch eens intern voorleggen aan de geschikte persoon die dit zou enigszins kunnen verwezenlijken.
Dit werd doorgegeven. Als we hier een antwoord op krijgen, laten we dit weten. Groetjes, Antonella
Ik vermoed dat iedereen daar wel een goed gevoel aan kan overhouden.
Eigenlijk vraag ik mij hierbij af of er dan nog zoveel klanten zijn die op het einde nog veel punten gaan over hebben, en of proximus als het zo ver komt, dan op één of ander manier gaat bekend maken voor hoeveel er aan een goed doel zal gestort worden en aan welke goede doelen dan?
Dit kan als voorstel ingediend worden bij onze ideeënbus:
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/de-ideeenbus-hoe-werkt-het-47912
Groetjes,
Antonella
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/de-ideeenbus-hoe-werkt-het-47912
Groetjes,
Antonella
Heb je hier al een antwoord op gekregen? Wel spijtig voor al die punten die verloren gaan.
mvg
Begin deze week heb ik een mail ontvangen van PX met de melding tot wanneer je uw punten kan inruilen daarnaast was er ook een vermelding met bijhorende code dat je uw resterende punten kan overdragen aan kom op tegen kanker ongeacht het aantal hiervan ( vb 35,154,629 ).
PREMIUM PUNTEN INRUILEN
KOM OP TEGEN KANKER KIEZEN
CODE INGEVEN ( meegeleverd met mail )BESTELLEN
Op deze manier zijn al mijn resterende punten naar het goede doel gegaan( mijn saldo is 0 )het enige wat ik niet heb gekregen is een bevestigings mail.
PREMIUM PUNTEN INRUILEN
KOM OP TEGEN KANKER KIEZEN
CODE INGEVEN ( meegeleverd met mail )BESTELLEN
Op deze manier zijn al mijn resterende punten naar het goede doel gegaan( mijn saldo is 0 )het enige wat ik niet heb gekregen is een bevestigings mail.
Bedankt voor het antwoorden en voor het doorgeven. Ik wacht dan op de mail.
mvg
mvg
De Stichting tegen Kanker heeft een initiatief op poten gezet om aan Proximus-klanten te vragen hun Premium punten naar hun te transfereren.
Zie deze link:
https://www.kanker.be/nieuws/proximus-abonnee-grijp-je-laatste-kans-om-premium-punten-te-schenken-aan-stichting-tegen
Groetjes,
Antonella
Zie deze link:
https://www.kanker.be/nieuws/proximus-abonnee-grijp-je-laatste-kans-om-premium-punten-te-schenken-aan-stichting-tegen
Groetjes,
Antonella
Super,bij deze mijn punten overgedragen. Nogmaals bedankt.
mvg
mvg
Super initiatief, de resterende punten zijn ook overgemaakt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.