Vraag

Voordelen in oud pack

  • 28 June 2019
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Reputatie 5
Ik heb nog een oud pack met enkel internet en smart 15 +. Daar ik al een paar keer extra data heb moeten bijkopen voor mijn telefoon denk ik er over na om mijn abonnement te verhogen. Moest ik naar een Mobilus m gaan kan ik dan de voordelen behouden die nu in mijn pack zitten? Zijnde korting van 2 € op mobiel en affinity korting op internet.Ook heb ik nu 750 gb voor internet en smart wifi. De promo die nu loopt voor Mobilus m is waarschijnlijk enkel voor nieuwe klanten? Ik heb ook al bij de concurrentie gekeken en daar krijg je wel meer voor minder. 20 € voor 4 gb en onbeperkt bellen. Dat is bijna 7 € minder per maand. Als ik enkel nog internet comfort zou behouden hoeveel data heb ik dan,blijft dit 750 gb?
mvg

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Wanneer je uw tarief gaat aanpassen naar een Mobilus M gaat ook het volledige pack wijzigen.
Je kan enkel de gsm wijzigen naar een Mobilus M maar dan ga je geen korting meer krijgen van 2 EUR op de gsm en geen affinity korting meer op het internet.
De Mobilus M kost 26,99 EUR incl. BTW en hierbij heb je dan 5 GB mobile internet.
Eens je van tarief bent gewijzigd kan je ook niet meer terug overschakelen naar het huidige tariefplan.
Mvg, KoenN