Skip to main content
Heb momenteel tuttimus met Belgisch voetbal als boeket.

Nu zou ik dit willen aanpassen naar All Foot maar dit lukt blijkbaar niet via

MyProximus. Heb dit reeds geactiveerd maar er gebeurt niets alhoewel ik een bevestigingsmail hierover heb gehad.

Heb naar klantd. gebeld maar kon mij niet helpen, misschien via deze weg?



Klantnr: ***



Mvg,

RomBie



[EDIT: Klantnr verborgen voor publieke ogen]
Dat kan een poosje duren vooraleer dat geactiveerd wordt, normaal binnen de 24 uur.



mvg
soms moet je eerst de decoder heropstarten ook!
Inderdaad was ik vergeten te melden, thanks!
Heb decoder al talloze keren terug opgestart, de 24 uren zijn verstreken en heb al 2 keren naar klantendienst gebeld waarvan de laatste mij een technieker wilde boeken en dat voor een boeket te bestellen ??? We zijn anno 2019 jongens !!!
dan wacht je best af tot de proximus medewerkers hier terug langskomen volgende week dinsdag, om je verder te helpen.
Decoder en modem nog eens terug opgestart en nog steeds geen All- Foot.

In My Proximus staat de melding dat dit nog steeds in behandeling is, dit na 3 dagen reeds .

Heb zo een vermoeden dat dit order vast zit.

Maar wachten zekers......

RomBie

Klnr ****

[EDIT:Klnr verborgen voor publieke ogen]
Hey RomBie,



Order is inderdaad vast gelopen. Technisch ticket IM9971157 werd opgemaakt om het order manueel te behandelen.



Groetjes IngeDC