Vorige week woensdag gebeld ivm foutcode op één van onze decoders.
Blijkt dat deze moest vervangen worden. Omdat onze andere decoder ook reeds paar jaar oud is en veel hapert vroeg ik of het mogelijk was om 2 nieuwe te ontvangen.
Bleek geen probleem te zijn. Donderdag zouden onze 2 decoders geleverd worden.
Natuurlijk slechts 1 decoder ontvangen!
Bovendien had ik gemeld dat iedereen werken was en dat er pas na 16u iemand thuis was. Nederlandse dame aan tel verzekerde dat dit geen enkel probleem was en dat ze het zou noteren (net als onze 2e decoder trouwens… wordt de decoder toch wel om 14u30 geleverd zeker!! Al een geluk dat onze buurman hem in ontvangst heeft kunnen nemen (was toevallig buiten).
Service??? Soms toch wel om bij te huilen bij proximus….
Ik zal maar nog eens 25 min aan de tel gaan hangen zeker om aub onze 2e decoder te mogen ontvangen??? Want via chat of mail iets melden lukt ook al niet, Myproximus en app kunnen echt wel een deftige update aan de huidige normen gebruiken