Skip to main content
Beantwoord

Vermelding in witte gids en het toegestuurd krijgen van de witte gids

  • 10 januari 2019
  • 6 reacties
  • 1849 Bekeken

Een aantal maanden geleden de activatie van mijn telefoonlijn aangevraagd. Nu krijg ik plots de wittegids toegestuurd, en is ook mijn nummer ongewenst vermeld in deze gids.
Waar worden deze "toelatingen" beheerd : is er ergens op myproximus een mogelijkheid om zowel :
- de aanvraag voor géén wittegids te verkrijgen te activeren
- de vermelding van mijn telefoniegegevens in deze wittegids te verhinderen ?

(i.v.m. vermeldingen telefoongids heb ik wel al begrepen dat ik mij moet/kan uitschrijven via 0800 98 022 of e-mail: gids@1207.be)

Beste antwoord door KoenN

Dag Dirk,
Indien je geen gidsvermelding meer wenst moet je inderdaad naar het 0800 nummer bellen.
Mvg, Koen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 16 januari 2019
Dag proximusdirk,

Dat zijn inderdaad de juiste contactgegevens van onze dienst inlichtingen.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 januari 2019
AntonellaD schreef:
Dag proximusdirk,

Dat zijn inderdaad de juiste contactgegevens van onze dienst inlichtingen.

Groetjes,

Antonella


Beste Antonella,
Mijn excuses, maar ik ben niets met dit antwoord, dit is geen antwoord op mijn oorspronkelijke vragen.
Met Vriendelijke Groeten,
Dirk

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 16 januari 2019
Betrokken info dient te worden meegedeeld/ingevuld op het formulier van aanvraag vaste lijn (concreet 1) wenst u nr geheim te houden en 2) wenst u dat uw nr vermeld wordt in de witte gids)

Bv. wanneer u de bestelling Phone line via onderstaande website uitvoert (punt 2 van de configuratie)
https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn.html

Martin
  • 33550 reacties
  • 16 januari 2019
TUI: aangezien de bestelling al gebeurd is zal het volgens mij moeten aangepast worden
via 0800 98 022 of via e-mail: gids@1207.be
zoals AntonellaD reeds aangegeven heeft, ofwel begrijp ik de vraagstelling van TS verkeerd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 16 januari 2019
T.t.z.: dit kan (nog) niet (voor zover mij bekend) in MyProximus = initiëel aan te duiden op het aanvraagformulier of inderdaad later te herzien via bovenstaande nr of website

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2019
Dag Dirk,
Indien je geen gidsvermelding meer wenst moet je inderdaad naar het 0800 nummer bellen.
Mvg, Koen