Om dit te laten nakijken door een gespecialiseerde dienst hebben wij de printscreens van jouw data-verbruik nodig, zowel die van de MyProximus app als die van het toestel zelf. Ook dien je jouw specifieke toestemming te geven dat we het onderzoek mogen opstarten en voeren.
Vul je ook even je klantennummer en het betrokken gsm-nummer aan in je profielgegevens?
Groetjes,
Antonella
ik heb aanpassingen gedaan in mijn profiel. Ik zal een aantal screenshots toevoegen van mijn mobiel verbruik de afgelopen dagen., evenals verloop in mijn verbruik op MyProximus en het verbruik volgens mijn iPhone. Ik gebruik momenteel dus enkel Facebook. Je hebt lijn toestemming om een onderzoek op te starten. groeten Vanessa
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, KoenN
hopelijk snel opgelost. Het is niet fijn zogezegd een gratis app te hebben waar het verbruik niet correct wordt geregistreerd. Vandaag nog eens getest. 10 minuutjes Facebook (en de facebookpagina niet verlaten (ik krijg daar een melding van)) en een verbruik dat in de hoogte schiet (zie foto).
Bedankt voor deze bijkomende info. Ik heb dit toegevoegd aan het dossier ter onderzoek.
Groetjes,
Antonella
Voor het onderzoek vraagt de bevoegde dienst wat je zoal doet op Facebook terwijl je in de app zit? Verlaat je via links soms de applicatie, zoals bijvoorbeeld krantenartikels of iets dergelijks?
Groetjes,
Antonella
Bedankt voor de info. Ik geef het door aan de dienst dat bezig is met het onderzoek. Zodra er meer info beschikbaar is, hou ik je op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Elke keer als je in de Facebook-app op een krantenartikel en dergelijke klikt, ga je effectief uit de app. Dit telt dan niet meer mee voor het gratis Facebook verbruik.
Groetjes,
Antonella
Hey Woody72,
is je probleem reeds verholpen?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds september. Na contact met de klantendienst zeiden ze mij ook dat er helemaal geen probleem was en dat je “favoriete app” wel degelijk apart word verrekend. We zijn een maand verder na het gesprek (oktober) en ik ondervind nog steeds hetzelfde probleem!
In september heb ik het laatste week aan lage snelheid moeten ‘surfen’ omdat ik mijn limiet had overschreden. Nooit eerder voorgehad en mijn telefoon gebruik was niet meer of minder als de maanden daarvoor.
Voor een beeld te hebben;
volgens mijn telefoons mobiel dataverbruik ‘meter’ zou ik 20gb verbruikt hebben waarvan 4gb voor Facebook(favoriete app).
Dus MyProximus zou ongeveer 16gb MOETEN aangeven. Dus dit was niet het geval, favoriet app werd wel degelijk mee verrekend in de algemene verbruik! Dus in MyProximus app was het gewoon 20gb!!
Hier een printscreen van de maand oktober voor dat ik een reset heb gedaan;
ik ben einde mijn geduld, niet perse door dit voorval maar door diensten die half werken en zeker de onvriendelijke en onbeschofte medewerkers achter de telefoon. Enkele keren voorgehad dat ze u vriendelijk even laten wachten en daarna zomaar ophangen!! Natuurlijk zijn er ook bij die hun job serieus nemen en zo goed mogelijk uitvoeren.
Als deze probleem tot einde van dit jaar niet opgelost wordt stap ik terug naar de grote concurrent in Mechelen, bij hun zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam geweest. Daarnaast heb je een sneller kabelinternet die daarbovenop veel meer stabieler is!
Ik heb een volledige Tuttimus pack met extra’s + plus daarbovenop van de duurste mobiel abonnement. Reken maar hoeveel ik maandelijks betaal voor diensten die half en half werken en zeker voor een onvriendelijke klantendienst!!
Nee nee de bedragen die ik betaal aan Proximus is zeker niet gegund. Ik wil liever nog ietsje meer betalen, maar dan wel voor stabiele diensten en zeker wat ik heel belangrijker vind, de klantendienst!
Als een medewerker dit zou lezen mag ie gerust contact opnemen met mij!
Vriendelijke groetjes,
Engin
Dank je wel Heidi, ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Groetjes, Engin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.