Ik ben al jaren Proximus Generation Connect AR 20 klant voor mijn smartphone.
Nu heb ik plots FullControl S tarief plan omdat Proximus Generation Connect AR 20 niet meer bestaat.
Ik kan niet meer antwoorden op mijn vorige forum post hierover, maar heb toch nog paar vragen.
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/verandering-tariefplan-47201
Ik heb met mijn Proximus Generation Connect AR 20 nog 249,30 euro bel krediet over.
Hoe wordt deze opgebruikt, wordt deze gebruikt om mijn Fullcontrol S abonnement nu te betalen tot krediet saldo 0 is?
Vroeger had ik 2 GB data per maand, nu 1,5 GB maar Facebook en Messenger worden niet aangerekend in data verbruik.
Stel dat ik toch data tekort kom in een maand, kan ik extra data zelf aanvragen door een speciale code in te geven zodat deze van die 249,30 euro openstaande krediet wordt afgetrokken?
Ik ga nu paar maanden kijken wat mijn verbruik is van data en als die 1,5 GB voldoende is.
Kan ik eventueel in de toekomst terug overschakelen naar Pay & Go met manuele herlading.
En dit zonder kosten en behoud van nummer?
Ik zie dat je voor 15 euro per maand 3 GB data hebt bij herlaadbeurt Pay & Go i.p.v. 1,5 GB bij Fullcontrol.
Bellen zelf doe ik weinig, dus lijkt die Pay & Go misschien beter als ik te weinig data per maand heb.
Mvg
Dimitri
Bladzijde 1 / 1
Hoi Dimitri_042,
Het resterende saldo blijft eigenlijk als krediet staan op je Mobilus Full Control. Indien je maandelijkse bundel opgebruikt is kan je het krediet aanspreken om verder gebruik te maken van je diensten of het krediet kan gebruikt worden voor betalende SMS diensten (zoals De Lijn en dergelijke). Via https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten.html kan je voor €12 van je belkrediet 3GB extra activeren of 500MB extra.
Indien blijkt dat dit niet het geschikte tariefplan is, kan je steeds een omschakeling aanvragen naar de formule van je eigen keuze (pay& go en/of abonnement)
Groetjes IngeDC
Het resterende saldo blijft eigenlijk als krediet staan op je Mobilus Full Control. Indien je maandelijkse bundel opgebruikt is kan je het krediet aanspreken om verder gebruik te maken van je diensten of het krediet kan gebruikt worden voor betalende SMS diensten (zoals De Lijn en dergelijke). Via https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten.html kan je voor €12 van je belkrediet 3GB extra activeren of 500MB extra.
Indien blijkt dat dit niet het geschikte tariefplan is, kan je steeds een omschakeling aanvragen naar de formule van je eigen keuze (pay& go en/of abonnement)
Groetjes IngeDC
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.